StoryEditorFacebook prudko narástol, Coca-Cola padla. Toto je desať najcennejších značiek
V rebríčku najcennejších značiek sveta nastali zmeny.
Hodnota najcennejšej značky sveta sa medziročne zvýšila o tri percentuálne body na viac ako 184 miliárd dolárov (vyše 156 miliárd eur). Vyplýva to z tohtoročného rebríčka stovky najcennejších značiek sveta, ktorý zostavuje výskumná spoločnosť Interbrand.
Do výpočtu hodnoty značiek zahŕňa napríklad finančné výsledky produktov a služieb ponúkaných pod danou značkou či jej vplyv na zákazníka.
Pozrite si v galérii desať lídrov a aj to, kto sa umiestnil na prvých miestach rebríčka najcennejších značiek sveta:
01 - Modified: 2017-09-16 13:49:39 - Feat.: 0 - Title: Európska únia chystá bič na Apple a Google. Zákon o zdaňovaní digitálnych gigantov
02 - Modified: 2017-09-18 12:56:29 - Feat.: 0 - Title: Vývojár Marek Rosa: S umelou inteligenciou peniaze zmiznú
01 - Modified: 2024-05-03 11:01:38 - Feat.: - Title: Situácia sa bude ešte zhoršovať. Z prepadu Slovenska v rebríčku slobody tlače viní opozícia vládu
02 - Modified: 2024-05-02 21:46:38 - Feat.: - Title: Zisk aj tržby Applu vo kvartáli klesli, prekonali však očakávania
03 - Modified: 2024-04-30 07:54:07 - Feat.: - Title: Banky na Slovensku aj po zavedení špeciálnej dane zvýšili čistý zisk, minulý rok bol v ráde miliárd
04 - Modified: 2024-04-25 21:27:13 - Feat.: - Title: Majiteľ Googlu výrazne zvýšil štvrťročný zisk, prvýkrát vyplatí dividendu
05 - Modified: 2024-04-25 20:54:48 - Feat.: - Title: Microsoft zvýšil štvrťročný zisk o pätinu, tržby prekonali očakávania