StoryEditorFacebook prudko narástol, Coca-Cola padla. Toto je desať najcennejších značiek
V rebríčku najcennejších značiek sveta nastali zmeny.
Hodnota najcennejšej značky sveta sa medziročne zvýšila o tri percentuálne body na viac ako 184 miliárd dolárov (vyše 156 miliárd eur). Vyplýva to z tohtoročného rebríčka stovky najcennejších značiek sveta, ktorý zostavuje výskumná spoločnosť Interbrand.
Do výpočtu hodnoty značiek zahŕňa napríklad finančné výsledky produktov a služieb ponúkaných pod danou značkou či jej vplyv na zákazníka.
Pozrite si v galérii desať lídrov a aj to, kto sa umiestnil na prvých miestach rebríčka najcennejších značiek sveta:
01 - Modified: 2017-09-16 13:49:39 - Feat.: 0 - Title: Európska únia chystá bič na Apple a Google. Zákon o zdaňovaní digitálnych gigantov
02 - Modified: 2017-09-18 12:56:29 - Feat.: 0 - Title: Vývojár Marek Rosa: S umelou inteligenciou peniaze zmiznú
01 - Modified: 2025-05-31 05:48:27 - Feat.: - Title: Najväčšej ruskej ropnej firme Rosnefť klesol štvrťročný zisk o viac ako polovicu
02 - Modified: 2025-05-26 13:00:00 - Feat.: - Title: My, a pohostinný národ? Slovensko označili za najmenej priateľskú krajinu sveta, turisti rozbili naše falošné predstavy
03 - Modified: 2025-05-26 06:49:17 - Feat.: - Title: Nejeden Slovák zostane poriadne nahnevaný. Známy web priniesol zoznam našich najhorších jedál, nechýba treska či strapačky
04 - Modified: 2025-05-22 07:41:44 - Feat.: - Title: Poľská petrochemická skupina Orlen v prvom štvrťroku zvýšila zisk o 55 percent
05 - Modified: 2025-05-09 07:50:41 - Feat.: - Title: Zisk Commerzbank vzrástol v prvom kvartáli na 14-ročné maximum