Koncern LVMH pristupuje k nákupnej horúčke len okrajovo. FOTO: Reuters
StoryEditorPäť ikon luxusu v roku 2025: Ich Black Friday stratégia sa výrazne líši od zvyšku trhu
Black Friday jasne ukazuje, že luxusné značky vo väčšine prípadov nepracujú so zľavami, ale snažia sa obhájiť svoju hodnotu špeciálnymi aktivitami.
Luxusný segment počas „nákupného sviatku“ Black Friday vždy balansuje medzi ochranou exkluzivity a potrebou prispôsobiť sa meniacemu dopytu. Aj v tomto roku sa potvrdilo, že najúspešnejšie značky využívajú toto obdobie nie na masové zľavy, ale udržanie svojej prestíže.
Koncern LVMH pristupuje k nákupnej horúčke len okrajovo. Louis Vuitton či Dior tak ponúkajú limitované balíčky alebo cestovné edície aj preto, že firma sa ešte v prvej polovici roka potýk...
Pridajte sa k tým, ktorí vedia viac.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
01 - Modified: 2025-12-07 09:38:41 - Feat.: - Title: Chudobnejšie Vianoce? Nie všade berú Slováci obchody útokom. Známi predajcovia priznali horšie výsledky
02 - Modified: 2025-12-02 16:46:52 - Feat.: - Title: Black Friday: eCommerce trh hlási medziročný pokles o 10%, no zďaleka nejde o čierny scenár
03 - Modified: 2025-11-28 08:43:57 - Feat.: - Title: Nay či Allegro už teraz hlásia lepší Black Friday než vlani. A to majú najsilnejšie dni ešte len pred sebou
04 - Modified: 2025-11-27 10:52:28 - Feat.: - Title: Luxus v Číne opäť naberá na sile: Nasvedčujú tomu aj výsledky prémiových značiek
05 - Modified: 2025-11-25 10:38:44 - Feat.: - Title: Ako zachrániť e-commercové prepady? Zabudnite na covidové roky, presuňte focus na kreatívu a buďte flexibilní