StoryEditor

Maloobchod budúcnosti je už tu: Algoritmus, ktorý ľuďom navrhuje outfit

23.12.2020, 06:24
Štúdia spoločnosti Forbes ukazuje, že zákazníci utratia za nákup o 48 percent viac, ak je prispôsobený na mieru.

Stitch Fix (SFIX) je zaujímavá americká spoločnosť poskytujúca personalizované služby online. V realite to znamená, že vďaka objemnému balíku detailných údajov o preferenciách klientov a kupovaných tovaroch v kombinácii s algoritmami, navrhuje klientom jedinečné oblečenie.

Klient oblečenie prvýkrát uvidí, až keď mu je doručené, pričom môže vrátiť tie kúsky, o ktoré nemá záujem.

Algoritmus pracuje s viac ako 90 zmysluplnými údajovými bodmi a s predikciou nákupného správania, prognózy dopytu a optimalizácie zásob.

Vo výsledku platí, že čím viac tovaru si zákazníci pomocou SFIX-u objednajú a posk...

Pridajte sa k tým, ktorí vedia viac.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
01 - Modified: 2025-12-03 23:00:00 - Feat.: - Title: Ako nakupovať pred Vianocami online a bezpečne 02 - Modified: 2025-12-02 18:00:00 - Feat.: - Title: Džínsy, ktoré ovládnu túto sezónu. Pozor, pristanú každej postave! 03 - Modified: 2025-11-29 08:30:00 - Feat.: - Title: 10 bežných potravín, ktoré ťa môžu zabiť. Na zozname nájdeš aj zemiaky, rebarboru či kešu 04 - Modified: 2025-11-28 18:00:00 - Feat.: - Title: Minimalizmus a šatník: Vieme, ako ho konečne zorganizovať 05 - Modified: 2025-11-28 07:30:00 - Feat.: - Title: VYSVETĽUJEME Čo robí Black Friday s tvojím mozgom? Vieme, prečo nakupuješ rýchlo, impulzívne a často úplne zbytočne
menuLevel = 2, menuRoute = finweb/komentare-a-analyzy, menuAlias = komentare-a-analyzy, menuRouteLevel0 = finweb, homepage = false
04. december 2025 06:38