StoryEditor

Maloobchod budúcnosti je už tu: Algoritmus, ktorý ľuďom navrhuje outfit

23.12.2020, 06:24
Štúdia spoločnosti Forbes ukazuje, že zákazníci utratia za nákup o 48 percent viac, ak je prispôsobený na mieru.

Stitch Fix (SFIX) je zaujímavá americká spoločnosť poskytujúca personalizované služby online. V realite to znamená, že vďaka objemnému balíku detailných údajov o preferenciách klientov a kupovaných tovaroch v kombinácii s algoritmami, navrhuje klientom jedinečné oblečenie.

Klient oblečenie prvýkrát uvidí, až keď mu je doručené, pričom môže vrátiť tie kúsky, o ktoré nemá záujem.

Algoritmus pracuje s viac ako 90 zmysluplnými údajovými bodmi a s predikciou nákupného správania, prognózy dopytu a optimalizácie zásob.

Vo výsledku platí, že čím viac tovaru si zákazníci pomocou SFIX-u objednajú a posk...

Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
01 - Modified: 2025-05-09 17:00:00 - Feat.: - Title: PÄ​Ť najčastejších chýb pri praní, ktoré vás stoja oblečenie: POZOR, sú to detaily 02 - Modified: 2025-05-09 13:00:05 - Feat.: - Title: Čo budeme nakupovať v roku 2050 v supermarketoch? Tieto potraviny z našich domácností zmiznú, tieto zažijú boom 03 - Modified: 2025-05-07 17:00:00 - Feat.: - Title: LETO je za rohom, pripravte sa: Vyberte si kúsky, ktoré ovládnu túto sezónu 04 - Modified: 2025-04-29 09:30:00 - Feat.: - Title: Katka odhaľuje fejky: Celebrity moje služby nevyužívajú, lebo by neboli pyšné, na čo by som prišla. Twiinsky by mali zmeniť stylistu, hovorí 05 - Modified: 2025-04-17 08:09:24 - Feat.: - Title: Nakupovanie potravín nemusí byť frustrujúce (a drahé): 5 tipov, ako to robiť efektívnejšie
menuLevel = 2, menuRoute = finweb/komentare-a-analyzy, menuAlias = komentare-a-analyzy, menuRouteLevel0 = finweb, homepage = false
23. máj 2025 11:10