Technologickým obrom už obyčajná realita nestačí. Microsoft, HTC či Facebook usilovne vyvíjajú prístroje vytvárajúce virtuálnu realitu. Najnovšie sa k nim pridáva aj ďalší gigant. Hoci sa doteraz zdalo, že Google je v tejto oblasti pozadu, aktuálne kroky dokazujú, že aj táto spoločnosť vidí budúci potenciál technológií mimo reality.
Firma preto vytvorila divíziu, ktorej hlavným cieľom bude vytvárať produkty s ambíciou presadiť sa na rozrastajúcom sa trhu s virtuálnou realitou a naďalej zaistiť značke Google miesto na technologickej špičke.
Veľký potenciál
Google už dávnejšie predstavil verejnosti technologickú „hračku“ na vytváranie virtuálnej reality Google Cardboard. Kartónové okuliare, ktorých cieľom bolo predviesť technológiu širokej verejnosti,...
Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
Zostáva vám 85% na dočítanie.