Reťazec chce ľudí prilákať na výrazne nižšie ceny v porovnaní s konkurenciou.
Nemecký maloobchodný reťazec Lidl otvoril svoje prvé obchody v USA. Zákazníkov chce prilákať na nižšie ceny, sľubuje, že bude o 50 percent lacnejší ako konkurencia.
Kľúčom k úspechu na obrovskom americkom trhu majú byť aj špeciálne položky, napríklad čerstvo upečený chlieb, či ponuka exkluzívnej módy od supermodelky Heidi Klum (
písali sme tu).
Pozrite sa, ako vyzerajú predajne Lidl v USA:
Lidl chce počas prvého roku na trhu otvoriť 100 obchodov, vedenie odhaduje, že zamestná 5-tisíc ľudí. Analytici však odhadujú, že do konca tejto dekády sa môže počet prevádzok v USA dostať až na číslo 330.
Reťazec pôsobí od roku 2004 aj na Slovensku, spoločnosť zamestnáva bezmála 4-tisíc ľudí.
Do povedomia sa spoločnosť dostala vo februári pre jej novú predajňu, ktorú otvorila v Spišskej Novej Vsi.
Predajňa je vybavená pokročilými technológiami, je šetrnejšia k životnému prostrediu. Zákazníci nájdu na parkovisku nabíjacie stanice pre e-bicykle a e-automobily.
01 - Modified: 2025-07-29 05:29:00 - Feat.: - Title: KĽDR odkazuje Spojeným štátom, že svoj jadrový program neukončí
02 - Modified: 2025-07-28 21:02:55 - Feat.: - Title: USA kritizujú mierovú konferenciu o Palestíne v OSN, označili ju za zle načasovanú a neproduktívnu
03 - Modified: 2025-07-28 19:47:10 - Feat.: - Title: Streľba pred kasínom v Nevade si vyžiadala dvoch mŕtvych a viacerých zranených
04 - Modified: 2025-07-28 19:19:42 - Feat.: - Title: Zelenskyj ocenil Trumpovo vyhlásenie k Rusku, ultimátum podľa neho môže priniesť zmenu
05 - Modified: 2025-07-28 18:32:42 - Feat.: - Title: Medvedev varuje pred vojnou s USA, Trumpove ultimáta podľa neho eskalujú konflikt