Hlavná stanica BratislavaPavol Funtál
StoryEditorInternet našim železniciam nejde tak, ako by chceli
V online predaji zaostávajú, no vlaky štátneho podniku meškajú menej ako žlté expresy
Nákup lístkov na vlak cez internet Slovákov nenadchol. Aspoň zatiaľ. Železničnej spoločnosti Slovensko sa ani druhý rok za sebou nepodarilo splniť svoj vlastný cieľ a prilákať dostatok cestujúcich k počítačom. Podiel tržieb, ktoré železnice inkasujú vďaka internetu, je len necelých osem percent.
Chýbajú IC vlaky V apríli pritom dopravca zavádzal ako novinku na prilákanie cestujúcich takzvané kreditné konto. Teda akúsi online peňaženku, ktorá pasažierov oprávňuje na zľavy a výhody. Doteraz ho však využíva iba približne 4 200 ľudí.
„Spomalenie nárastu tržieb spôsobilo zrušenie prevádzky vlakov kategórie IC začiatkom roka 2016. Najvyš...
Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
01 - Modified: 2025-06-20 21:55:00 - Feat.: - Title: Veľké zmeny a rekordné pokuty. Minister Eštok pritvrdzuje: takáto novela tu nebola celé desaťročia
02 - Modified: 2025-06-20 09:03:57 - Feat.: - Title: Zamestnanci sú teraz pri mzdách na koni. Ktoré kľúčové odvetvia Slovenska hlásia rekordný nábor ľudí?
03 - Modified: 2025-06-17 12:00:00 - Feat.: - Title: Elektromobily v pasci? Na zákazníkov už nezaberajú ani dotácie, o autá nie je záujem
04 - Modified: 2025-06-16 21:10:34 - Feat.: - Title: Mladý Slovák sa zranil, keď chcel naskočiť v Drážďanoch na nákladný vlak
05 - Modified: 2025-06-17 10:21:44 - Feat.: - Title: Jest to vůz, kůň, pěchour spolu. Pod prevratný vynález baróna Draisa sa podpísala aj globálna klimatická kríza