Dostať sa v špičkách cez Kysuce nie je jednoduché. Dopravný lievik tu vzniká pravidelne, čo pre vodičov znamená, že musia do cieľa vyraziť o desiatky minút skôr. V priemyselnom regióne, kde sa takmer všetko točí okolo našej druhej najväčšej automobilky Kia, v zápche stojí prirodzene aj veľa kamiónov.
Spoliehajú sa na Rážov zákon
Primátor dopravne najzaťaženejšej samosprávy – Kysuckého Nového Mesta – Marián Mihalda hovorí, že prerokovanie prebehlo bez zásadných pripomienok. Podľa neho je v záujem dotknutých obcí a miest, aby výstavbe diaľnice nehádzali pod nohy polená.
„Žiadali sme, aby sa urobili protihlukové steny tam, kde to požadujeme, a aby asfalt, ktorý pôjde v časti mesta, bol čo najmenej hlučný. Trvali sme na tom, aby bola budúca cyklotrasa zapracovaná v plánoch diaľničnej spoločnosti,“ povedal Mihalda a dodal, že štát sľúbil, že sa s výstavbou začne najneskôr v roku 2026.
Prvé stanovisko na stavbu vydal rezort, ktorý dnes vedie Tomáš Taraba, ...
Zostáva vám 85% na dočítanie.