Na Slovensku ste už vyše roka, čím ste si prešli?
Z pohľadu B2B bol slovenský trh obohatený o Partner Program, prostredníctvom ktorého môžu medzinárodné značky vstúpiť na trh a miestne značky a predajcovia priamo prepojiť svoj sortiment so Zalandom a predávať svoje produkty našim viac ako 49 miliónom zákazníkov v celej Európe, čím ďalej podporujú značky v ich medzinárodnom pôsobení. Zákazníkom na všetkých trhoch to zasa ponúka prístup k ešte širšej ponuke produktov.
Prečo teda práve Slovensko?
Krajina s módnym priemyslom, ktorého celková hodnota sa odhaduje na približne 540 miliónov eur, pre nás predstavuje jedinečnú príležitosť pokračovať v našej ceste k tomu, aby sme sa stali prvým miestom, kam naši zákazníci budú smerovať, keď pomyslia na módu.
Naštartovala pandémia raketovo váš online biznis?
Prosím o pochopenie, Zalando nezdieľa čísla na úrovni jednotlivých krajín. Pandémia urýchlila procesy, ktoré už prebiehali, a priviedla nových zákazníkov, aby po prvýkrát vyskúšali nakupovanie online. To spôsobilo nárast e-commerce. Na našej platforme pozorujeme nárast popularity online nakupovania, pretože mnohí ľudia si prvýkrát vyskúšali zakúpenie vecí online a zistili, že je to na...
Zostáva vám 85% na dočítanie.