StoryEditor

Mimovládka nechce rýchlostné cesty

02.05.2017, 00:00
Štát by mohol získať o 600 kilometrov viac efektívnych komunikácií. Oproti vlastnému plánu by ušetril päť miliárd.

Rýchlostná cesta nemusí viesť všade tam, kde si to nakreslil štát. Podľa Inštitútu pre dopravu a hospodárstvo je takzvaných eRiek zbytočne veľa, na niektorých úsekoch vidia riešenie v lepších cestách „prvej triedy“. Namiesto 90 by sa po nich jazdilo rýchlosťou až 110 kilometrov za hodinu. Úspora by mohla byť až päť miliárd.

„Výhoda ciest prvej triedy je, že majú mene...

Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
01 - Modified: 2025-06-27 09:00:00 - Feat.: - Title: Hrozí ekologická katastrofa? Loď s tisíckami áut po rozsiahlom požiari padla na dno 02 - Modified: 2025-06-26 12:37:26 - Feat.: - Title: Najnebezpečnejšie cesty Európy: Pozrite sa, kde sa umiestnilo Slovensko či Chorvátsko 03 - Modified: 2025-06-24 19:41:06 - Feat.: - Title: Poprad prichádza o kľúčového dopravcu. Spoje na jedno z top letísk čoskoro končia 04 - Modified: 2025-06-23 14:40:42 - Feat.: - Title: Čo sa deje na letisku v Poprade? Po nelegálnom predaji alkoholu vyšla na povrch ďalšia aktivita načierno 05 - Modified: 2025-06-20 21:55:00 - Feat.: - Title: Veľké zmeny a rekordné pokuty. Minister Eštok pritvrdzuje: takáto novela tu nebola celé desaťročia
menuLevel = 2, menuRoute = finweb/ekonomika, menuAlias = ekonomika, menuRouteLevel0 = finweb, homepage = false
30. jún 2025 08:56