StoryEditor

Na Slovensko mieri svetoznáma značka z USA

24.04.2017, 00:00
Zahraničné siete cítia potenciál preraziť na malom trhu aj s luxusnejším kozmetickým tovarom.

Slovensko sa stáva príťažlivou destináciou pre viaceré firmy s kozmetikou. Dôvod je jednoduchý. Slováci viac zarábajú a vedia míňať aj na tovar, ktorý nie je bežnou potrebou.

Potom, čo nedávno ohlásila návrat na náš trh írska sieť s parfumami Douglas, onedlho otvorí na Slovensku svoju prvú pobočku aj ďalšia svetoznáma značka. Americká spoločnosť Kiehl´s, ktorá sa zameriava na predaj prírodnej kozmetiky, momentálne pripravuje priestory pre svoje prvé predajné miesto v obchodnom centre Eurovea v Bratislave. Otvorenie je naplánované na prelome júna a júla 2017.

Odborníci tvrdia, že nové značky majú u nás šancu na úspech. „Myslíme si, že Slováci sú pripravení na luxusné značky. ...

Pridajte sa k tým, ktorí vedia viac.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
01 - Modified: 2025-11-11 23:00:00 - Feat.: - Title: Jesenná starostlivosť o vlasy: Prečo Oliva tuhý šampón a kondicionér sú perfektný pár 02 - Modified: 2025-11-06 18:31:53 - Feat.: - Title: Ceny potravín za päť rokov stúpli o polovicu a bude ešte horšie. Maloobchodníci: Zdražovanie už tlmiť nemôžeme 03 - Modified: 2025-10-31 15:44:40 - Feat.: - Title: Šéf XXXLutz pre HN: Slováci majú radi značkový sortiment. Na Západe už však majú éru nákupu luxusu za sebou 04 - Modified: 2025-10-28 07:42:39 - Feat.: - Title: Biedronka verzus Lidl: v čom sú ich začiaky na slovenskom trhu iné? 05 - Modified: 2025-10-24 08:48:49 - Feat.: - Title: Dostanú Tesco a Košík veľkú konkurenciu? V hre je príchod českého giganta na Slovensko
menuLevel = 2, menuRoute = finweb/ekonomika, menuAlias = ekonomika, menuRouteLevel0 = finweb, homepage = false
12. november 2025 03:24