StoryEditor

Obľúbený Parndorf sa rozrastá. Slovenským konkurentom sa nedarí, chýbajú atraktívne značky

10.04.2017, 00:00
Nákupné stredisko otvára 25 nových obchodov, piata fáza má stáť 50 miliónov eur.

Hoci na Slovensku bolo už niekoľko pokusov zlákať „nákupuchtivých“ do nových outletových centier, boli neúspešné. Kým stredisko One Fashion Voderady muselo problémy riešiť reštrukturalizáciou, projekt D1 Outlet City Senec napokon ani nenaplnil svoje plány. Namiesto známych značiek nájdete v jeho priestoroch sídla firiem. Naopak, tesne za slovensko-rakúskymi hranicami sa Designer Outlet Parndorf teší veľkej popularite, a to aj Slovákov. Už zajtra otvorí verejnosti brány novodostavanej časti pod názvom Fáza V. Tým sa rozšírenie ešte nekončí.


Novou prístavbou sa expanzia nekončí
Nová prístavba prinesie nákupné priestory a s nimi i ďalších 300 pracovných miest. Ako potvrdili pre HN zástupcovia spoločnosti, expandovanie Parn...

Pridajte sa k tým, ktorí vedia viac.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
01 - Modified: 2025-10-22 07:00:00 - Feat.: - Title: Rozšírená realita mení nákupné správanie a zážitok spotrebiteľov 02 - Modified: 2025-09-05 16:57:36 - Feat.: - Title: Retail na sociálnych sieťach: Lidl kraľuje TikToku, Coopu roky fungujú Bača a Honelník, Kaufland experimentuje s Pinterestom 03 - Modified: 2025-08-08 07:40:56 - Feat.: - Title: E-shopy: Čo je pre Slovákov atraktívne a dôležité? 04 - Modified: 2025-05-29 20:00:40 - Feat.: - Title: Biedronka sa na Slovensku len tak nestane „domácim hrdinom“. Najprv musí získať náskok pred malými hráčmi 05 - Modified: 2024-03-31 08:35:57 - Feat.: - Title: Retail parky sa stávajú čoraz atraktívnejšie pre investorov aj nájomcov. Bolo ich skolaudovaných 19
menuLevel = 2, menuRoute = finweb/ekonomika, menuAlias = ekonomika, menuRouteLevel0 = finweb, homepage = false
05. december 2025 17:31