Online predaj sa rozširuje. V testovacej fáze sú nemecké potravinové reťazce. Uvedenie služby však plánujú iba v Česku.
Zopárkrát kliknúť, zaplatiť a už len čakať na donášku. Aj to je spôsob, ako si doplniť potraviny v chladničke. Zároveň aj cesta, ktorou sa chcú obchodné reťazce uberať. Internetový predaj sa v minulosti osvedčil najmä u predajcov elektrotechniky. Ich kroky najnovšie nasledujú aj predajcovia potravín. S e-shopom prišlo na Slovensku ako prvé Tesco. Predávať na internete plánujú aj Lidl a Kaufland. Zatiaľ však iba u našich susedov v Česku. „Na Slovensku momentálne neuvažujeme nad sprevádzkovaním vlastného online shopu. Vyvíjame vla...
Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
01 - Modified: 2025-05-16 09:54:22 - Feat.: - Title: Nový konkurent pre dm drogérie? Prichádza k nám značka z Nemecka, prvá pobočka bude mimo Bratislavy
02 - Modified: 2025-05-12 22:00:00 - Feat.: - Title: Miško Páleník v tom má jasno: Lepku ani laktózy sa netreba báť
03 - Modified: 2025-05-07 07:17:52 - Feat.: - Title: Tržby maloobchodu boli v marci opäť nižšie ako pred rokom. Na výsledku sa najviac podieľali supermarkety
04 - Modified: 2025-04-29 22:00:00 - Feat.: - Title: Prečo milujeme jarnú cibuľku a ako si vybrať tú najčerstvejšiu?
05 - Modified: 2025-04-14 18:02:59 - Feat.: - Title: Firmy na Slovensku pri platoch zatiahli brzdu, ruky im zväzuje aj vládna konsolidácia