Podnikateľov v Trenčianskom kraji, podobne ako väčšinu firiem na Slovensku, trápi najmä nízka vymožiteľnosť pohľadávok od obchodných partnerov. Bojujú aj s vysokou konkurenciou na malom trhu a s nízkymi cenami výrobkov. „Najväčším problémom je niekedy až nezmyselné a cenovo agresívne konkurenčné chovanie. To nie je prínosné pre predajcu ani pre zákazníka, pretože ide na úkor kvality výrobkov alebo služieb,“ hovorí Lukáš Bubník, konateľ firmy Kanlux, ktorá predáva svietidlá a elektroinštalačný materiál. Práve Kanlux sa umiestnil na treťom mieste rebríčka menších obchodných firiem v Trenčianskom kraji.
Podobne je konkurenčný tlak citeľný aj v automotive priemysle. „Sú tu nároky na kvalitu už aj tak vysoko kvalitných produktov, náro...
Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
Zostáva vám 85% na dočítanie.