StoryEditor

Nákup reklamy bude automatizovaný

30.09.2016, 00:00
Na podujatí odznelo niekoľko návodov, kde treba hľadať súčasného zákazníka aj čo na neho platí.

Nové miesta, kde ste svojho zákazníka doteraz nehľadali a mali by ste. Práve tie predstavili odborníci z Asociácie digitálnych marketingových agentúr na utorkovom Online Summite 2016 v Bratislave.

Ako sa správame na internete
Phablet. To je nová obrazovka, na ktorej budeme konzumovať obsah, a teda aj reklamy. V podstate ide o veľkú obrazovku smartfónu. Na tento trend upozornil Andrej Vallo z TNS Slovakia a dodal, že 53 percent slovenských divákov televízie používa pri pozeraní aj iné zariadenia.

Snapchat alebo Instagram?
Snapchat – aplikácia, ktorej bežný človek a ani marketér nerozumie. Vedeli ste, že je to tak úmyselne? Martin Kukoľ z agentúry PS:Digital porovnal v...

Pridajte sa k tým, ktorí vedia viac.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
01 - Modified: 2025-06-25 22:00:00 - Feat.: - Title: Ako sa filmuje eutanázia či fotí pivo 02 - Modified: 2025-06-14 09:00:00 - Feat.: - Title: Hyperpersonalizácia: zákaznícka skúsenosť novej éry 03 - Modified: 2025-06-11 22:00:00 - Feat.: - Title: Barcelona hrá v cestovnom ruchu úplne inú ligu než Bratislava. Výhodou španielskej mentality je flexibilita 04 - Modified: 2025-06-04 07:06:47 - Feat.: - Title: Volvo spôsobí v Košiciach búrku. Tomášov rezort sa ocitol v pozore, ľudí chce nalákať motivačným príspevkom 05 - Modified: 2025-06-03 15:53:07 - Feat.: - Title: Pri poľskom jadre sa rysuje príležitosť pre Slovákov. Ide aj o náš záujem, hovorí tajomník Sakovej rezortu
menuLevel = 2, menuRoute = finweb/ekonomika, menuAlias = ekonomika, menuRouteLevel0 = finweb, homepage = false
24. júl 2025 11:09