Marketingový minimalizmus hľadá spôsob, ako s minimom nákladov, no s vysokou emocionálnou kreativitou, docieliť dosiahnuť čo najviac výstupov. Stal sa preto novým trendom marketingu.
Ľudia už v období vojen, kríz a problematických období si museli vystačiť s málom. Aby prežili. Preto sa snažili i z mála vytvoriť maximum životnej energie, kreativity a emócií. To ukazovalo cestu k maximálnej efektivite, úspornosti a účinnosti. Vojny v minulom storočí dokonca predstavovali podnet na to, ako sa začal rodiť nový smer v umení. Vychádzajúci z podobných princípov. Minimalizmus.
V roku 2000 český profesor Ľudvík Čichovský vo svojej knihe Marketing na rozhraní dvoch tisícročí predpovedal, že mnoho ľudských činností sa v budúcnosti musí zamerať na nízkonákladovosť. Ak chcú byť efektívne. A to vrátane marketingu. O osem rokov neskôr vypukla hospodárska kríza. Jej najsilnejšia fáza trvala asi štyri roky ...
Zostáva vám 85% na dočítanie.


