StoryEditor

Sláva sýtených nápojov vyšumela

31.03.2016, 00:00

Hasenie smädu kolou a sladkými sýtenými nápojmi stráca v posledných rokoch na svojej popularite. Najväčší svetoví producenti ako Coca-Cola a Pepsi už nejaký čas bojujú o priazeň spotrebiteľov a tento rok to nebudú mať o nič jednoduchšie. Podľa posledných údajov totiž vlani klesol záujem v USA o sýtené nápoje o 1,2 percenta. Je to ešte viac ako v roku 2014, keď producenti zaznamenali pokles o 0,9 percenta....

Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
01 - Modified: 2025-04-29 22:00:00 - Feat.: - Title: Agrorezort vyčlenil pre potravinárov štyri milióny eur na marketing. Výzva by mohla trvať dlhšie, tvrdí komora 02 - Modified: 2025-04-28 22:09:01 - Feat.: - Title: Kilo cukru kúpia Slováci za polovicu. Na burze padá cena aj teraz, sú za tým dve kľúčové správy 03 - Modified: 2025-04-09 22:06:09 - Feat.: - Title: Zníženú DPH pri nákupoch Slováci nepocítili, ukázal exkluzívny prieskum HN 04 - Modified: 2025-04-02 22:00:00 - Feat.: - Title: Čabajské klobásky: tradícia, chuť a vášeň v každom súste 05 - Modified: 2025-03-22 11:55:35 - Feat.: - Title: Počet pracovníkov v potravinárstve na Slovensku za minulý rok stúpol
menuLevel = 2, menuRoute = finweb/ekonomika, menuAlias = ekonomika, menuRouteLevel0 = finweb, homepage = false
21. jún 2025 09:49