StoryEditor

Médiá chcú vhodný obsah i poplatky

22.03.2016, 23:00

Sociálne siete i Google znižujú tradičným médiám príjmy z reklamy. Printové médiá, ktorým okrem toho vo všeobecnosti klesá predaj v stánkoch, tak musia nájsť vhodný recept na to, ako zarobiť viac peňazí online. Jedným z pokusov je aj boj proti programom na blokovanie reklám. „To, čo urobíme, je, že budeme blokovať ľudí, ktorí majú adblocky. Budeme ich na začiatku dva-tri mesiace vyzývať, aby si ich odstránili, ak tak neurobia, tak sa k obsahu dostanú, iba ak si zaň zaplatia,“ povedal na HN konferencii Living on the Edge výkonný riaditeľ Mafra Slovakia Vladimír Mužík....

Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
01 - Modified: 2025-04-30 22:00:00 - Feat.: - Title: Kontroly a pokuty? Vláda pri transakčnej dani stavila na metódu cukru, no biča sa nevzdáva 02 - Modified: 2025-04-30 07:01:30 - Feat.: - Title: Návrat doby cashu ​je krátkodobý. Reakcia na transakčnú daň je odkaz pre politikov, tvrdí pre HN expertka 03 - Modified: 2025-04-01 17:03:32 - Feat.: - Title: Štátne nájomné bývanie podporí už tretí investor. Prvé byty sa pomaly obsadzujú 04 - Modified: 2025-03-27 11:30:20 - Feat.: - Title: Kým vo svete podpora zelenej politiky chladne, Európa ide proti prúdu. Môže to byť aj výhoda, hlási biznis 05 - Modified: 2025-03-27 08:32:52 - Feat.: - Title: Európa nevíťazí. Všetci chceme chrániť planétu, keď to však prináša úpadok, podpora vyprcháva (rozhovor)
menuLevel = 2, menuRoute = finweb/ekonomika, menuAlias = ekonomika, menuRouteLevel0 = finweb, homepage = false
25. máj 2025 00:23