StoryEditor

Online reklama musí byť zdieľaná

21.03.2016, 23:00

Predstavte si, že ste malá firma, ktorá nemá veľký rozpočet na marketingovú kampaň. Chcete však zaujať čo najviac potenciálnych zákazníkov. Môžete urobiť vtipné video a dať ho na sociálne médiá alebo využiť veľké dáta a vytvoriť niečo užitočné pre zákazníkov, čo ich pritiahne na váš web. O konkrétnych príkladoch úspešných marketingových kampaní v online marketingu sa debatovalo na HN konferencii The Best of Global Digital Marketing. „Keďže médiá sú dnes veľmi fragmentované, je veľmi ťažké zasiahnuť cieľovú skupinu,“ hovorí Hando Sinisalu, zakladateľ a riaditeľ Best Marketing International. Preto firmy potrebujú byť inovatívne a zábavné, aby zaujali zákazníkov. Namiešať úspešný koktail nie je jednoduché. Potrebujete na to napríklad real time marketing na Twitteri či na Facebooku alebo dobrý nápad. A tých je na svete veľa.

Využitie big dát
Napríklad malej firme v Austrálii, ktorá predávala sirup Irish Moss proti chrípke, sa nedarilo súťažiť s veľkými farmaceutickými gigantmi. Rozhodla sa preto využiť v kampani big dáta. Nemala veľký rozpočet, iba 100-tisíc austrálskych dolárov. Pozreli sa na dáta vyhľadávania z Googlu, na Twitteri a Facebooku, na dáta od lekárov a urobili ich koreláciu s počasím. Vytvorili vyhľadávač chrípkovej sezón...

Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
01 - Modified: 2024-04-17 12:03:13 - Feat.: - Title: Slovensko reaguje na nové európske štandardy. Steelka vytvorila špeciálny tím, na vlne sú aj banky 02 - Modified: 2024-04-07 12:29:12 - Feat.: - Title: Expert na kampaň Ruttkay pre HN: Vidiek spôsobil efekt „Schwarzenberg“. Korčokov varovný prst bol neštátnický 03 - Modified: 2024-04-11 08:00:00 - Feat.: - Title: Aitana očarila sociálne siete a zarába pritom milióny. Na rande ju radšej nevolaj, vytvorila ju totiž umelá inteligencia 04 - Modified: 2024-04-12 10:38:05 - Feat.: - Title: E-commerce si s PPC (ne)vystačí. Čo si vyžaduje zmena správania spotrebiteľov a inovácie? 05 - Modified: 2024-02-21 23:00:00 - Feat.: - Title: Svet marketingu sa roky zameriava najmä na zrak a sluch. Najviac podceňovaný je však čuch
menuLevel = 2, menuRoute = finweb/ekonomika, menuAlias = ekonomika, menuRouteLevel0 = finweb, homepage = false
20. apríl 2024 14:12