StoryEditor

Online reklama musí byť zdieľaná

21.03.2016, 23:00

Predstavte si, že ste malá firma, ktorá nemá veľký rozpočet na marketingovú kampaň. Chcete však zaujať čo najviac potenciálnych zákazníkov. Môžete urobiť vtipné video a dať ho na sociálne médiá alebo využiť veľké dáta a vytvoriť niečo užitočné pre zákazníkov, čo ich pritiahne na váš web. O konkrétnych príkladoch úspešných marketingových kampaní v online marketingu sa debatovalo na HN konferencii The Best of Global Digital Marketing. „Keďže médiá sú dnes veľmi fragmentované, je veľmi ťažké zasiahnuť cieľovú skupinu,“ hovorí Hando Sinisalu, zakladateľ a riaditeľ Best Marketing International. Preto firmy potrebujú byť inovatívne a zábavné, aby zaujali zákazníkov. Namiešať úspešný koktail nie je jednoduché. Potrebujete na to napríklad real time marketing na Twitteri či na Facebooku alebo dobrý nápad. A tých je na svete veľa.

Využitie big dát
Napríklad malej firme v Austrálii, ktorá predávala sirup Irish Moss proti chrípke, sa nedarilo súťažiť s veľkými farmaceutickými gigantmi. Rozhodla sa preto využiť v kampani big dáta. Nemala veľký rozpočet, iba 100-tisíc austrálskych dolárov. Pozreli sa na dáta vyhľadávania z Googlu, na Twitteri a Facebooku, na dáta od lekárov a urobili ich koreláciu s počasím. Vytvorili vyhľadávač chrípkovej sezón...

Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
01 - Modified: 2025-04-30 22:00:00 - Feat.: - Title: Kontroly a pokuty? Vláda pri transakčnej dani stavila na metódu cukru, no biča sa nevzdáva 02 - Modified: 2025-04-30 07:01:30 - Feat.: - Title: Návrat doby cashu ​je krátkodobý. Reakcia na transakčnú daň je odkaz pre politikov, tvrdí pre HN expertka 03 - Modified: 2025-04-29 22:00:00 - Feat.: - Title: Agrorezort vyčlenil pre potravinárov štyri milióny eur na marketing. Výzva by mohla trvať dlhšie, tvrdí komora 04 - Modified: 2025-04-10 10:00:00 - Feat.: - Title: Inžinierka potravín Barbora: Kokosový olej v kuchyni nie je zdravšou alternatívou, každé pečivo je cereálne 05 - Modified: 2025-04-02 16:53:53 - Feat.: - Title: Šéfka komunikácie Eximbanky pre HN: Dôraz na efektivitu tlačí finančné domy do digitálneho priestoru aj AI
menuLevel = 2, menuRoute = finweb/ekonomika, menuAlias = ekonomika, menuRouteLevel0 = finweb, homepage = false
28. máj 2025 22:00