StoryEditor

Super Bowl ako drahá nálepka na reklamu

04.02.2016, 23:00
Nedeľné finále amerického futbalu by sme mohli nazvať aj televíznym festivalom reklamy. Takmer štvrtina ľudí si sadá k nemu len kvôli reklamným spotom

Super Bowl je tradične najsledovanejším športovým podujatím v Spojených štátoch. Vysielanie finále amerického futbalu si každý rok striedajú televízie Fox, NBC a CBS. A aj pre ne ide o vrchol športovej sezóny. Počas vyvrcholenia 50. ročníka si inzerenti za 30-sekundový spot zaplatia astronomické štyri milióny a osemstotisíc dolárov.

Cena reklamného spotu počas finále vzrastie oproti bežnej sezóne amerického futbalu viac ako trinásťkrát. V minulom ročníku odvysielali telev...

Pridajte sa k tým, ktorí vedia viac.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
01 - Modified: 2008-01-30 20:26:51 - Feat.: 0 - Title: Brazílske Rio ovládol karneval farieb
01 - Modified: 2025-11-19 16:11:27 - Feat.: - Title: PPA naliala do marketingu potravinárov viac ako dva milióny. Podporu získalo 137 firiem 02 - Modified: 2025-11-18 11:54:57 - Feat.: - Title: Jozef Lipa: Je to strašidelné, ale zároveň sa teším, čo nám ešte AI do reklamnej produkcie prinesie 03 - Modified: 2025-11-06 13:30:00 - Feat.: - Title: Coca-Cola chcela očariť Vianocami, no internet jej to spočítal. „Najlepšia reklama na Pepsi, akú sme kedy videli“ 04 - Modified: 2025-10-29 14:56:33 - Feat.: - Title: Effectix: Stopnúť marketing v ekonomickej neistote je strategická sabotáž 05 - Modified: 2025-10-29 09:48:01 - Feat.: - Title: Na aké televízne reklamy sa najviac sťažovali diváci kedysi a na ktoré dnes?
menuLevel = 2, menuRoute = finweb/ekonomika, menuAlias = ekonomika, menuRouteLevel0 = finweb, homepage = false
05. december 2025 13:43