StoryEditor

Štyri milióny za pol minúty. Firmy investujú do reklamy na Super Bowle

01.02.2014, 23:00

Pred štrnástimi rokmi vyskočila priemerná cena reklamného spotu vysielaná počas finále ligy amerického futbalu Super Bowlu  v USA z 1,5 milióna dolárov na dva milióny. Išlo o najväčší medziročný skok v histórii Super Bowlu.

Od roku 2000, bez ohľadu na ekonomickú kondíciu firiem, bolo záujemcov o reklamu vždy toľko, že cena išla kontinuálne hore. Nie tak rýchlo ako na vrchole dot com bubliny, ale postupne vyrástla až na aktuálne štyri milióny dolárov.



Ide o najdrahšiu polminútu sveta, dá sa povedať a je tiež jasné, že firmy, ktoré sa odhodlajú k tejto investícii pustia v nedeľu večer amerického času to naj, čo môže reklama ponúknuť.

Pozrite si najdrahšie reklamy na Super Bowle:

01 - Modified: 2006-01-01 22:00:00 - Feat.: 0 - Title: Celltex investuje do rozšírenia výroby
01 - Modified: 2025-12-05 22:14:30 - Feat.: - Title: Zomrel herec Cary-Hiroyuki Tagawa známy z filmov Mortal Kombat či Posledný cisár 02 - Modified: 2025-12-05 21:53:31 - Feat.: - Title: Sudca povolil zverejniť spisy z vyšetrovania Epsteina. Odtajnené materiály môžu vrhnúť svetlo na jeho väzby 03 - Modified: 2025-12-05 17:33:46 - Feat.: - Title: Witkoff na Floride rokoval s Umerovom. Dnes sa majú stretnúť znova 04 - Modified: 2025-12-05 12:46:53 - Feat.: - Title: Netflix kúpil časť impéria Warner Bros za desiatky miliárd. Získal aj veľkého konkurenta 05 - Modified: 2025-12-05 06:15:22 - Feat.: - Title: Kanada reaguje na neistotu a zbrojí. Od USA nakúpi bomby za 2,7 miliardy dolárov
menuLevel = 2, menuRoute = finweb/ekonomika, menuAlias = ekonomika, menuRouteLevel0 = finweb, homepage = false
06. december 2025 05:50