StoryEditor

Štyri milióny za pol minúty. Firmy investujú do reklamy na Super Bowle

01.02.2014, 23:00

Pred štrnástimi rokmi vyskočila priemerná cena reklamného spotu vysielaná počas finále ligy amerického futbalu Super Bowlu  v USA z 1,5 milióna dolárov na dva milióny. Išlo o najväčší medziročný skok v histórii Super Bowlu.

Od roku 2000, bez ohľadu na ekonomickú kondíciu firiem, bolo záujemcov o reklamu vždy toľko, že cena išla kontinuálne hore. Nie tak rýchlo ako na vrchole dot com bubliny, ale postupne vyrástla až na aktuálne štyri milióny dolárov.



Ide o najdrahšiu polminútu sveta, dá sa povedať a je tiež jasné, že firmy, ktoré sa odhodlajú k tejto investícii pustia v nedeľu večer amerického času to naj, čo môže reklama ponúknuť.

Pozrite si najdrahšie reklamy na Super Bowle:

01 - Modified: 2006-01-01 22:00:00 - Feat.: 0 - Title: Celltex investuje do rozšírenia výroby
01 - Modified: 2025-12-23 11:35:23 - Feat.: - Title: Americká vláda zverejnila ďalších viac ako 11-tisíc súborov súvisiacich s Epsteinom 02 - Modified: 2025-12-23 10:32:51 - Feat.: - Title: USA a Rusko rokovali o urovnaní vzťahov. Hlavné problémy zostávajú, tvrdí Moskva 03 - Modified: 2025-12-21 20:22:56 - Feat.: - Title: Únos, pirátstvo, zúri Venezuela po zajatí tankera. USA medzitým udreli na ďalší 04 - Modified: 2025-12-19 22:29:02 - Feat.: - Title: USA sa v súvislosti s Venezuelou neobávajú eskalácie s Ruskom, tvrdí Rubio 05 - Modified: 2025-12-19 21:24:08 - Feat.: - Title: Diecézu, kam patrí aj Trumpovo Mar-a-Lago, povedie obhajca práv migrantov
menuLevel = 2, menuRoute = finweb/ekonomika, menuAlias = ekonomika, menuRouteLevel0 = finweb, homepage = false
24. december 2025 07:04