StoryEditor

Štyri milióny za pol minúty. Firmy investujú do reklamy na Super Bowle

01.02.2014, 23:00

Pred štrnástimi rokmi vyskočila priemerná cena reklamného spotu vysielaná počas finále ligy amerického futbalu Super Bowlu  v USA z 1,5 milióna dolárov na dva milióny. Išlo o najväčší medziročný skok v histórii Super Bowlu.

Od roku 2000, bez ohľadu na ekonomickú kondíciu firiem, bolo záujemcov o reklamu vždy toľko, že cena išla kontinuálne hore. Nie tak rýchlo ako na vrchole dot com bubliny, ale postupne vyrástla až na aktuálne štyri milióny dolárov.



Ide o najdrahšiu polminútu sveta, dá sa povedať a je tiež jasné, že firmy, ktoré sa odhodlajú k tejto investícii pustia v nedeľu večer amerického času to naj, čo môže reklama ponúknuť.

Pozrite si najdrahšie reklamy na Super Bowle:

01 - Modified: 2006-01-01 22:00:00 - Feat.: 0 - Title: Celltex investuje do rozšírenia výroby
01 - Modified: 2025-12-12 11:05:45 - Feat.: - Title: Americký štát Washington zasiahli rozsiahle povodne, evakuovali desiatky tisíc ľudí 02 - Modified: 2025-12-11 22:53:56 - Feat.: - Title: WHO odmietla tvrdenia americkej vlády. Vakcíny nespôsobujú autizmus, reaguje na Kennedyho 03 - Modified: 2025-12-11 21:47:40 - Feat.: - Title: Podozrivý z vraždy americkej aktivity Kirka prvýkrát osobne predstúpil pred súd, hrozí mu trest smrti 04 - Modified: 2025-12-11 19:31:46 - Feat.: - Title: Washington pritvrdil. Po prvej lodi sa chystá zhabať ďalšie tankery s venezuelskou ropou 05 - Modified: 2025-12-11 08:59:13 - Feat.: - Title: Spojené štáty spustili projekt Trumpovej zlatej karty, stojí milión dolárov
menuLevel = 2, menuRoute = finweb/ekonomika, menuAlias = ekonomika, menuRouteLevel0 = finweb, homepage = false
13. december 2025 10:56