StoryEditor

Štát dáva na vlaky milióny eur naslepo

24.09.2014, 00:00
Ziskové a stratové trate sa Slovensko nedozvie.

Ročne ich dotuje sumou približne 197 miliónov eur. Vďaka tomu akoby „preplácal“ ľuďom časť ceny lístka, za ktorú cestujú vlakmi. Teraz chcel vedieť, ako presne tieto dotované úseky hospodária. Avšak narazil. Štát nevie, ktoré železničné úseky na Slovensku sú stratové a ktoré zarábajú. Ide pritom o kľúčovú informáciu, ktorá by rezortu dopravy pomohla napríklad pri šetrení, rušení tratí či vpúšťaní ďalších súkromníkov na naše dráhy.

Stratový biznis

Štátny osobný železničný dopravca – Železničná spoločnosť Slovensko – totiž ministerstvu nevie povedať, ako jednotlivé úseky hospodária. O analýzu, ktorá mala tieto informácie pri...

Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
01 - Modified: 2006-10-24 22:00:00 - Feat.: 0 - Title: Študovať sa tu dá oveľa lacnejšie
01 - Modified: 2024-04-22 12:24:40 - Feat.: - Title: Vallov údiv: Primátor Bratislavy to prehnal a už to asi aj vie (komentár) 02 - Modified: 2024-04-19 11:31:18 - Feat.: - Title: Fico sa obracia na Čínu. Chce tam získať zdroje na dva veľké dopravné projekty 03 - Modified: 2024-04-18 14:00:59 - Feat.: - Title: V Bratislave sa poobede tvoria kolóny, zdržíte sa aj 20 minút 04 - Modified: 2024-04-19 12:52:07 - Feat.: - Title: V Bratislave vznikne veľký parkovací dom pre takmer 500 áut. Má slúžiť aj tým, ktorí smerujú do centra mesta 05 - Modified: 2024-04-19 22:00:00 - Feat.: - Title: Dopravné značky, ktoré musia vodiči dokonale poznať. Mnohí však zaváhajú
menuLevel = 2, menuRoute = finweb/ekonomika, menuAlias = ekonomika, menuRouteLevel0 = finweb, homepage = false
23. apríl 2024 23:34