StoryEditor

Obchodné reťazce sa dostávajú do kúta

08.04.2014, 23:57
Rozhovor.

Pred dvomi rokmi ste povedali, že reťazce predávajú na Slovensku takú nekvalitu, akú by si nedovolili predávať v žiadnej krajine pôvodnej EÚ-15. Stále si to myslíte?

Filozofia obchodných reťazcov je stále postavená na tom, že kupujú najlacnejšie tovary, snažia si urobiť čo najvyššiu maržu a nemajú extra záujem o slovenské výrobky. Podľa našich údajov o predaji potravín za druhý polrok 2013 však musím povedať, že podiel slovenských potravín v obchodoch sa zvýšil zo 47 na 54 percent. Takže ten trend je už nastúpený, ale stále to nedosahuje úroveň 80 percent.

Zvýšila sa...

Pridajte sa k tým, ktorí vedia viac.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
01 - Modified: 2006-03-30 22:00:00 - Feat.: 0 - Title: Francúzsky pracovný džihád
01 - Modified: 2025-09-01 22:00:00 - Feat.: - Title: Reťazce sa vrhli na turistiku 02 - Modified: 2025-08-22 10:58:28 - Feat.: - Title: Šéf obchodníkov pre HN: Potraviny nemôžu byť lacnejšie len preto, že máme nízke príjmy 03 - Modified: 2025-07-27 13:30:00 - Feat.: - Title: Dáta hovoria, že obchodníci nemôžu za ceny potravín 04 - Modified: 2025-07-14 16:00:00 - Feat.: - Title: Napodobeniny západných reťazcov ovládli Rusko. Zo zrušenia sankcií strach nemajú 05 - Modified: 2025-04-02 16:47:38 - Feat.: - Title: Nemeckí konkurenti ho nechali v závese. Slovenské Tesco však otáča nepriaznivý trend
menuLevel = 2, menuRoute = finweb/ekonomika, menuAlias = ekonomika, menuRouteLevel0 = finweb, homepage = false
05. december 2025 17:38