StoryEditor

Obchodné reťazce sa dostávajú do kúta

08.04.2014, 23:57
Rozhovor.

Pred dvomi rokmi ste povedali, že reťazce predávajú na Slovensku takú nekvalitu, akú by si nedovolili predávať v žiadnej krajine pôvodnej EÚ-15. Stále si to myslíte?

Filozofia obchodných reťazcov je stále postavená na tom, že kupujú najlacnejšie tovary, snažia si urobiť čo najvyššiu maržu a nemajú extra záujem o slovenské výrobky. Podľa našich údajov o predaji potravín za druhý polrok 2013 však musím povedať, že podiel slovenských potravín v obchodoch sa zvýšil zo 47 na 54 percent. Takže ten trend je už nastúpený, ale stále to nedosahuje úroveň 80 percent.

Zvýšila sa...

Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
01 - Modified: 2006-03-30 22:00:00 - Feat.: 0 - Title: Francúzsky pracovný džihád
01 - Modified: 2025-04-02 16:47:38 - Feat.: - Title: Nemeckí konkurenti ho nechali v závese. Slovenské Tesco však otáča nepriaznivý trend 02 - Modified: 2025-03-29 14:08:53 - Feat.: - Title: Ceny potravín sa zbláznili. K bojkotu reťazcov sa uchýlili aj švédski zákazníci 03 - Modified: 2024-11-19 15:24:04 - Feat.: - Title: Vláda podľa vzoru Maďarska spúšťa „porovnávač“ cien potravín. U našich susedov o stránke nikto nevie 04 - Modified: 2024-09-23 17:30:00 - Feat.: - Title: Zasadí vláda reťazcom ťažkú ranu? Danko načrtol novú daň 05 - Modified: 2024-09-06 11:28:30 - Feat.: - Title: Obraty reťazcov poskočili. Koľko zarobil Lidl či Kaufland?
menuLevel = 2, menuRoute = finweb/ekonomika, menuAlias = ekonomika, menuRouteLevel0 = finweb, homepage = false
04. jún 2025 13:05