StoryEditor

Elektrá má zachrániť drogéria

11.11.2013, 23:00
Prepady tržieb a lacná konkurencia. To sú dôvody, ktoré predajcov elektroniky prinútili radikálne zmeniť obchodnú stratégiu.

Prepady tržieb a lacná konkurencia na internete. To sú dôvody, ktoré tradičných,,, kamenných“ predajcov elektroniky prinútili radikálne zmeniť obchodnú stratég...

Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
01 - Modified: 2005-09-06 21:06:12 - Feat.: 0 - Title: Vo vede a výskume pribudnú peniaze i konkurencia 02 - Modified: 2005-09-06 22:00:00 - Feat.: 0 - Title: Gyurcsány sa nedá brzdiť voľbami
01 - Modified: 2025-06-04 06:00:00 - Feat.: - Title: Príbeh, o ktorom sa v škole neučí. Šestica tínedžerov prežila 15 mesiacov na opustenom ostrove, toto všetko museli zvládnuť 02 - Modified: 2025-05-29 20:00:40 - Feat.: - Title: Biedronka sa na Slovensku len tak nestane „domácim hrdinom“. Najprv musí získať náskok pred malými hráčmi 03 - Modified: 2025-05-16 09:54:22 - Feat.: - Title: Nový konkurent pre dm drogérie? Prichádza k nám značka z Nemecka, prvá pobočka bude mimo Bratislavy 04 - Modified: 2025-05-07 07:17:52 - Feat.: - Title: Tržby maloobchodu boli v marci opäť nižšie ako pred rokom. Na výsledku sa najviac podieľali supermarkety 05 - Modified: 2025-04-14 18:02:59 - Feat.: - Title: Firmy na Slovensku pri platoch zatiahli brzdu, ruky im zväzuje aj vládna konsolidácia
menuLevel = 2, menuRoute = finweb/ekonomika, menuAlias = ekonomika, menuRouteLevel0 = finweb, homepage = false
04. jún 2025 21:26