StoryEditor

Olympiáda je už pre biznis problematická

06.02.2014, 22:59
Mediálny expert Daniel Köppl pre HN:

Daniel Köppl je dlhoročný marketingový novinár, zakladateľ a bývalý šéfredaktor týždenníka Marketing & Media, prispievateľ servera Aktuálně. cz a denníka Insider, šéfredaktor časopisu Stratégie.

Olympijské hry, zimné či letné, sa konajú raz za štyri roky. Aké veľké „sústo“ predstavujú pre biznis sféru?

Vzhľadom na pomerne krátky čas hier firmy nemôžu očakávať, že im samotná prítomnosť na olympiáde zdvihne predaj vo veľkých objemoch. Ide skôr o upevnenie značky, podčiarknutie dlhodobej spolupráce s nejakým športovcom či zlepšenie čísiel ponukou rôznych limitovaných edícií. Typické sú napríklad športové kolekcie firmy Alpine Pro, ktorá si takto počas hier vo Vancouvri zdvihla tržby o 30 percent. Hoci investície do športového marketingu rastú...

Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
01 - Modified: 2006-01-12 07:01:00 - Feat.: 0 - Title: Argentínva vydá vojnového zločinca Milana Lukiča do Haagu
01 - Modified: 2025-06-17 10:00:00 - Feat.: - Title: V jedenástich rokoch oblieka Hollywood. Dylan zbiera hviezdne mená aj módne uznanie 02 - Modified: 2025-06-12 17:25:31 - Feat.: - Title: Naši hlavní výrobcovia bicyklov hlásia straty, vidia aj bod zlomu. Z globálnej cenovej vojny vyťažíme, avizujú 03 - Modified: 2025-06-06 11:40:38 - Feat.: - Title: Elon Musk vs. Donald Trump. Ako sa rozpadlo spojenectvo dvoch mocných mužov a čo to znamená 04 - Modified: 2025-05-16 22:00:00 - Feat.: - Title: IT manažér Karol Horský: Informačné technológie nie sú mužskou doménou, v oblasti AI som však skeptik 05 - Modified: 2025-05-14 06:00:00 - Feat.: - Title: Ray Kroc kúpil podnik od bratov McDonaldovcov. Takto syn českých emigrantov vybudoval svetovú sieť fast foodov
menuLevel = 2, menuRoute = finweb/ekonomika, menuAlias = ekonomika, menuRouteLevel0 = finweb, homepage = false
22. jún 2025 14:53