StoryEditor

Patrila medzi menej dôležité cesty. Aj tak sa dostala medzi diaľnice, ktoré chce štát stavať

30.04.2021, 00:00
Harmonogram výstavby má ukázať, ako bude Slovensko postupovať v budovaní infraštruktúry.

Čo vláda, to iné priority. Ľubomír Vážny si za svojho ministrovania dostaval diaľnicu R1 do Banskej Bystrice, kde býval.

Árpád Érsek potiahol obchvat hlavného mesta až k Šamorínu. Zhodou okolností práve tam býva. Súčasný kabinet sľúbil, že bude postupovať inak. Nestranne a iba na základe dát.

Aj preto bol vypracovaný takzvaný zoznam priorít, ktorý ukázal, ktoré cesty sú pre krajinu dôležitejšie a ktoré menej.

Už pri prvom kontakte s realitou však začal krívať. Hoci niektoré cesty potrebuje Slovensko urgentne, stavať sa začnú až výrazne neskôr. Na ich realizáciu totiž štát potrebuje ešte roky. Vďaka tomu ich predbehli iné, menej dôležité, avšak lepšie pripra...

Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
01 - Modified: 2024-10-01 13:30:00 - Feat.: - Title: Desiatky investorov chcú podnikať na východe. Láka ich najmä diaľnica na Ukrajinu 02 - Modified: 2024-09-21 13:28:22 - Feat.: - Title: Ruské úrady po dronovom útoku uzavreli časť diaľnice a museli evakuovať ľudí 03 - Modified: 2024-08-21 13:58:09 - Feat.: - Title: Slovensko nebude tranzitnou krajinou pre zvyšok EÚ, vysvetľoval Ráž vyššie sadzby mýta 04 - Modified: 2024-08-21 10:46:48 - Feat.: - Title: Vláda schválila zmeny v systéme výberu mýta, kamióny budú platiť za emisie oxidu uhličitého 05 - Modified: 2024-08-15 12:38:53 - Feat.: - Title: Výber mýta na diaľniciach a cestách prvej triedy dosiahol v júli viac ako 20-tisíc miliónov eur
menuLevel = 2, menuRoute = finweb/ekonomika, menuAlias = ekonomika, menuRouteLevel0 = finweb, homepage = false
03. november 2024 10:30