Do konca roka 2020 nasadí Železničná spoločnosť Slovensko 21 nových klimatizovaných dieselmotorových vagónov pre regionálnu dopravu.
StoryEditor

Železnice majú za sebou krutý rok, nepomohli ani milióny navyše

06.04.2021, 17:03
Firma zaplatila zamestnancom viac na platoch, čím stúpli jej náklady.

Rok 2021 vyhlásil Brusel za Európsky rok železnice. Segment však zatiaľ sotva môže očakávať, že bude lepší ako minulý. Ten bol pre nášho štátneho dopravcu, ako aj pre správcu infraštruktúry zdrvujúci.

Zatiaľ čo Železniciam Slovenskej republiky klesli tržby takmer o 10 percent, štátnemu dopravcovi, teda Železničnej spoločnosti Slovensko sa znížili až o 45 percent.

Pri vlakoch je diagnóza masívneho prepadu pomerne jednoznačná.

Koronakríza zrazila záujem cestujúcich o akúkoľvek verejnú dopravu. Pri správcovi infraštruktúry sa však rysuje oveľa komplexnejšie pozadie mimoriad...

Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
01 - Modified: 2023-09-20 22:00:00 - Feat.: - Title: Oszkár Világi pre HN: Ako je to s predvolebným Slovenskom 02 - Modified: 2023-09-19 10:00:41 - Feat.: - Title: Podľa štúdie investovalo Slovensko za 30 rokov do rozvoja ciest dvakrát viac než do železníc 03 - Modified: 2023-09-18 10:25:49 - Feat.: - Title: Novým šéfom železníc sa stal Radoslav Štefánek, výberové konanie sa konalo po viac než 20 rokoch 04 - Modified: 2023-09-14 11:11:47 - Feat.: - Title: Cestovaním vlakom ušetrili v minulom roku Slováci pol milióna ton oxidu uhličitého, železnice šetria aj miesto 05 - Modified: 2023-09-14 08:32:23 - Feat.: - Title: Podpaľačské útoky na nemecké železnice vyšetrí spolková prokuratúra
menuLevel = 2, menuRoute = finweb/ekonomika, menuAlias = ekonomika, menuRouteLevel0 = finweb, homepage = false
26. september 2023 02:36