StoryEditor

Banky ovládnu roboty, ktoré pomôžu ľuďom

23.11.2020, 23:00
Slovenské peňažné domy zavádzajú pri komunikácii s klientmi čoraz častejšie umelú inteligenciu. Tá im má uľahčiť hľadanie odpovedí na základné otázky.

Aký je limit bezkontaktnej platby? Akú najvýhodnejšiu hypotéku ponúkate? Môžem si ešte odložiť splátky úveru? Na podobné otázky vám z Tatra banky nemusí odpovedať človek na telefóne, ale chatbot Adam na webovej stránke inštitúcie. Ten sa slušne pozdraví a opýta sa, ako vám môže pomôcť.

Aj prevencia podvodov
Celosvetovému trendu v oblasti služieb sa nevyhli ani tuzemské peňažné domy. „Slovensko je v zavádzaní prvkov umelej inteligencie v bankovníctve pomerne ďaleko. Ak chcú banky udržať krok so svetovou špičkou, musia ju začať využívať,“ p...

Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
01 - Modified: 2024-04-23 13:32:33 - Feat.: - Title: V recenziách sa mu vysmiali. Toto zariadenie malo nahradiť mobily 02 - Modified: 2024-04-23 22:00:00 - Feat.: - Title: Banky nasadajú na novú vlnu. Dva veľké finančné domy plošne zvyšujú dôležitý poplatok 03 - Modified: 2024-04-19 08:48:12 - Feat.: - Title: 5 praktických tipov, ako môžete použiť umelú inteligenciu vo svojom každodennom živote 04 - Modified: 2024-04-21 21:52:36 - Feat.: - Title: Šéf novej banky pre HN: Do konkurenčného boja na Slovensku chceme vstúpiť už v januári 05 - Modified: 2024-04-17 11:00:00 - Feat.: - Title: Kto získa virtuálnu korunku Miss AI? V prvej súťaži krásy svojho druhu sa stretnú počítačom vytvorené ženy
menuLevel = 2, menuRoute = finweb/ekonomika, menuAlias = ekonomika, menuRouteLevel0 = finweb, homepage = false
24. apríl 2024 05:09