StoryEditorV kľúčovom úseku kysuckej diaľnice D3 v smere na Poľsko nastal konečne posun
Zívajúca diera v príprave D3 je pomaly zacelená. Súťaž o projektovanie úseku severne od Kysuckého Nového Mesta sa konečne skončila.
Posledné sčítanie dopravy z roku 2015 hlási na ceste prvej triedy zo Žiliny do Oščadnice na niektorých úsekoch až 15-tisíc vozidiel denne. V súčasnosti je však tento údaj úplne inde, podľa primátora Krásna nad Kysucou Jozefa Grapu je to až dvojnásobok.
Len cez jeho mesto prejde za 24 hodín 10-tisíc áut, prakticky pred kostolom. „Ľudia tu nevedia prejsť na druhú stranu,“ sťažuje sa Grapa. Situácia sa pritom tak skoro nezmení.
Obyvateľom mestečka odľahne až v momente otvorenia 11-kilometrového úseku diaľnice D3 Kysucké Nové Mesto – Oščadnica za asi 300 mili...
Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
01 - Modified: 2025-05-17 07:17:43 - Feat.: - Title: Diaľničná patrola má po novom právo prednostnej jazdy. Vozidlá dostali „modré majáky“
02 - Modified: 2025-05-16 13:31:21 - Feat.: - Title: Denný nápor áut rastie. Druhá rúra Braniska je medzi prioritami, potvrdil šéf rezortu dopravy
03 - Modified: 2025-05-17 05:28:47 - Feat.: - Title: Dve dôležité diaľnice na severe Slovenska dostali u Tarabu zelenú. Ráž chce poklepávať kameň ešte tento rok
04 - Modified: 2025-05-13 11:08:15 - Feat.: - Title: Jazda na diaľnici? O niektorých pravidlách vodiči ani netušia, no musia ich dodržiavať
05 - Modified: 2025-05-07 15:31:23 - Feat.: - Title: Tarabov rezort rozhodol o zrýchlení trate do Česka. Po kompromise s ochranármi bude nová zastávka inde