StoryEditor

Investícia za milióny: prístav v Komárne sa opäť nadýchne

17.08.2020, 14:36
Rezort Andreja Doležala ohlásil záujem zrekonštruovať druhý najväčší dopravný uzol pre lode na Slovensku.

Hrdzavejúce exteriéry, rok čo rok klesajúci objem výkonov. Taká je dnes realita chátrajúcich slovenských prístavov. Dôvodov je viacero. Jedným je privatizácia z roku 2002, keď štát odpredal infraštruktúru súkromníkovi bez záväzkov a podmienok, čo sa prejavilo na mizivých snahách o zveľaďovanie prístavov.

Druhým bol doterajší politický nezáujem, keďže dĺžka celkovej dopravnej cesty pre lode na Slovensku je len 172 kilometrov. To sa však mení.

Nové ministerstvo dopravy podniklo prvé kroky v oblasti vodnej dopravy zrušením Dunajbusov Árpáda Érseka, ktoré mali voziť ľudí zo Šamorína a južných obcí do Bratislavy. Teraz však ohlásilo omnoho väčší projekt v južnom regióne. Doležal chce modernizovať prístav v ...

Pridajte sa k tým, ktorí vedia viac.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
01 - Modified: 2025-11-28 23:00:00 - Feat.: - Title: Zázraky Komárna: Odolalo nepriateľovi i neznášanlivosti. Aké je viesť jediné slovenské divadlo v okrese? 02 - Modified: 2025-11-18 21:17:47 - Feat.: - Title: Grécko a USA plánujú spoločné rozšírenie prístavu Elefsina. Tŕňom v oku je čínsky dopravný gigant 03 - Modified: 2025-10-29 23:01:05 - Feat.: - Title: Slovan bol blízko k dalšej ligovej blamáži. Zápas proti Komárnu otočil až v nadstavenom čase 04 - Modified: 2025-09-22 09:25:02 - Feat.: - Title: V Hurbanove a Komárne pribudlo ďalších osem nových prípadov žltačky A 05 - Modified: 2025-07-30 11:23:05 - Feat.: - Title: Takto vyzeralo najničivejšie zemetrasenie v histórii Slovenska. Pred vyše 260 rokmi zdevastovalo takmer celé Komárno
menuLevel = 2, menuRoute = finweb/ekonomika, menuAlias = ekonomika, menuRouteLevel0 = finweb, homepage = false
05. december 2025 17:50