StoryEditor

Pribinova vs. Landererova: víťazí variant na pešej zóne

27.07.2020, 00:00
Jedným z argumentom je aj to, že trať je až na 86 percent oddelená od cestnej dopravy.

Verzia Pribinova
Podľa mesta aj investora hovoria čísla jednoznačne v prospech tohto trasovania. Jedným z argumentom je napríklad aj to, že trať je až na 86 percent oddelená od cestnej dopravy, pričom pri druhej aternatíve je to len 62 percent. Ďalším z plusov majú byť výhodné podmienky na napojenie novej električkovej radiály do Podunajských Biskupíc a Vrak...

Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
01 - Modified: 2024-03-28 12:08:34 - Feat.: - Title: Električková trať v Petržalke nemusí byť dokončená včas. Hrčka je skeptický 02 - Modified: 2024-03-07 15:23:30 - Feat.: - Title: Cyklokoalícia žiada rezort dopravy, aby stiahol novelu cestného zákona 03 - Modified: 2024-02-07 13:44:47 - Feat.: - Title: Nekonečný príbeh električkovej trate v Petržalke: Mešká z objektívnych príčin, tvrdí člen dopravnej komisie 04 - Modified: 2024-01-23 23:00:00 - Feat.: - Title: Invalidné penzie či nové sumy úrazových dávok. Pozrite si prehľad najdôležitejších zmien v roku 2024 05 - Modified: 2024-01-19 13:16:44 - Feat.: - Title: Ak mesto nevie garantovať termín pri električke, je to problém, vyhlásil starosta bratislavskej Petržalky
menuLevel = 2, menuRoute = finweb/ekonomika, menuAlias = ekonomika, menuRouteLevel0 = finweb, homepage = false
27. apríl 2024 08:46