StoryEditor

Nové električky bojujú s časom. Bratislava sľubuje jednu dlhú trať, Petržalka chce tri

30.06.2020, 00:00
Hlavné mesto má v rukách stavebné povolenie na predĺženie petržalskej električkovej trate. Cesta k výstavbe je však stále dlhá.

V bratislavských električkách a trolejbusoch sa odviezlo za posledný rok vyše 100-miliónov cestujúcich. Mesto však po otvorení prvej trate do Petržalky počítalo s výrazne vyššími číslami. Za posledné štyri roky od začiatku v roku 2019 totiž priniesla nárast cestujúcich na úrovni iba 0,4 percenta.

Predpoklad pritom počítal až s piatimi percentami. Ako si to mesto vysvetľuje? Dôvody magistrát vidí v komplikáciách, ktoré spôsobila modernizácia trate v Dúbravke a Karlovej Vsi, ako aj v uzáverách kvôli výstavbe novej autobusovej stanice.

V ďalších rokoch by však štatistiku malo „nakopnúť“ pokračovanie petržalskej tra...

Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
01 - Modified: 2024-06-14 15:11:19 - Feat.: - Title: Rozlúčkový príhovor prezidentky Zuzany Čaputovej: Slovensku praje múdre vedenie 02 - Modified: 2024-06-13 06:39:23 - Feat.: - Title: V Bratislave a okolí sa na viacerých miestach tvoria kolóny 03 - Modified: 2024-06-11 15:30:00 - Feat.: - Title: Bez nich sa vyhráva ťažko. Fico si bráni svoj politický zákop 04 - Modified: 2024-06-11 15:09:05 - Feat.: - Title: Dopravnú situáciu v hlavnom meste komplikuje viacero nehôd, vodiči hlásia kolóny 05 - Modified: 2024-06-11 10:57:44 - Feat.: - Title: Bratislava zatiaľ neuvažuje o redukcii jazdných pruhov na Šancovej ulici
menuLevel = 2, menuRoute = finweb/ekonomika, menuAlias = ekonomika, menuRouteLevel0 = finweb, homepage = false
15. jún 2024 00:50