Tunel Višňové sa začal raziť pred 20 rokmi. Po tom, čo štát zo stavby „vykázal“ pôvodné konzorcium, hľadá nového staviteľa.TASR
StoryEditor

Predražený projekt Žiline zatiaľ nepomôže

01.06.2020, 00:00
Privádzač bez tunela Višňové zaťaží dopravu v meste. Obyvatelia metropoly severu si chcú vydobyť zmiernenie dosahov.

Tunel Višňové, železničný uzol či diaľnica D3. Tri projekty vo výške stoviek miliónov by mali zo Žiliny a jej okolia urobiť v najbližšom období dejisko pre výstavbu kľúčových infraštruktúrnych projektov. V súčasnosti prebieha pracovný ruch len na menšom projekte – dva a pol kilometra dlhom diaľničnom privádzači a úseku D1, ktorý je pred Višňovým. Menší projekt privádzača za zmluvnú cenu takmer 14 miliónov eur však môže vyjsť štát pre dodatky až 2,5-krát drahšie a otázny je aj termín výstavby. Stavebník Metrostav totiž predložil ešte v apríli nový harmonogram, ktorý počíta s meškaním. V ňom predpokladal termín sprejazdnenia až o rok v aprí...

Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
01 - Modified: 2024-04-22 12:24:40 - Feat.: - Title: Vallov údiv: Primátor Bratislavy to prehnal a už to asi aj vie (komentár) 02 - Modified: 2024-04-19 11:31:18 - Feat.: - Title: Fico sa obracia na Čínu. Chce tam získať zdroje na dva veľké dopravné projekty 03 - Modified: 2024-04-18 14:00:59 - Feat.: - Title: V Bratislave sa poobede tvoria kolóny, zdržíte sa aj 20 minút 04 - Modified: 2024-04-19 12:52:07 - Feat.: - Title: V Bratislave vznikne veľký parkovací dom pre takmer 500 áut. Má slúžiť aj tým, ktorí smerujú do centra mesta 05 - Modified: 2024-04-19 22:00:00 - Feat.: - Title: Dopravné značky, ktoré musia vodiči dokonale poznať. Mnohí však zaváhajú
menuLevel = 2, menuRoute = finweb/ekonomika, menuAlias = ekonomika, menuRouteLevel0 = finweb, homepage = false
26. apríl 2024 16:43