StoryEditorPrefíkaný ťah Dedolesa. „Otravné“ hlodavce predali rekordné množstvo ponožiek
Podľa marketérov sa firme Dedoles podaril husársky kúsok, z ktorého bude ťažiť ešte roky.
Ľudia sedia doma. Z médií sa na nich valia negatívne správy o stúpajúcich prípadoch nákazy. Zmocňuje sa ich strach a nervozita. Vtom sa však z televízie ozve chytľavá melódia. Na tú sa roztancujú roztomilé hlodavce vo veselých „ponožkách, ktoré nemajú páru“. Vyrába ich spoločnosť Dedoles a jej reklame sa počas povinnej karantény nevyhol zrejme takmer žiaden Slovák.
Spoločnosť sídliaca v Pezinku totiž v časoch, keď bola väčšina firiem v problémoch a musela škrtať výdavky, stavila na masívnu marketingovú kampaň...
Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
01 - Modified: 2025-05-29 20:00:40 - Feat.: - Title: Biedronka sa na Slovensku len tak nestane „domácim hrdinom“. Najprv musí získať náskok pred malými hráčmi
02 - Modified: 2025-05-16 09:54:22 - Feat.: - Title: Nový konkurent pre dm drogérie? Prichádza k nám značka z Nemecka, prvá pobočka bude mimo Bratislavy
03 - Modified: 2025-05-07 07:17:52 - Feat.: - Title: Tržby maloobchodu boli v marci opäť nižšie ako pred rokom. Na výsledku sa najviac podieľali supermarkety
04 - Modified: 2025-04-29 22:00:00 - Feat.: - Title: Agrorezort vyčlenil pre potravinárov štyri milióny eur na marketing. Výzva by mohla trvať dlhšie, tvrdí komora
05 - Modified: 2025-04-14 18:02:59 - Feat.: - Title: Firmy na Slovensku pri platoch zatiahli brzdu, ruky im zväzuje aj vládna konsolidácia