StoryEditorOdborník hovorí o zľavách: Veľa sa okolo toho „švindľuje“
Riaditeľ Marketingového inštitútu Tomáš Poucha tvrdí, že mnoho ľudí si dáva pod stromček peniaze, aby si mohli po Vianociach nakúpiť vo výpredajoch.
Sú povianočné výpredaje pre firmy najsilnejšie obdobie roka?
Vianoce sú v retaile rozhodne najdôležitejším obdobím. Výpredaje až také zaujímavé nie sú, najmä z dôvodu výrazne nižších marží. V každom prípade je toto obdobie nesporne veľmi dôležitou časťou roka.
Ako by mali obchody správne pristupovať k propagácii zliav a výpredajov?
Dávať zľavy nie je vždy nutné. Sú oblasti, kde je na to zákazník extrémne citlivý, ale za to môžu samotní...
Pridajte sa k tým, ktorí vedia viac.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
01 - Modified: 2025-11-28 08:43:57 - Feat.: - Title: Nay či Allegro už teraz hlásia lepší Black Friday než vlani. A to majú najsilnejšie dni ešte len pred sebou
02 - Modified: 2025-11-24 07:00:00 - Feat.: - Title: Black Friday je vo väčšine prípadov podvod. Takto sa vyhneš tomu, aby ťa nejaký obchod oklamal
03 - Modified: 2025-11-17 11:46:57 - Feat.: - Title: Slovenská ekonomika funguje v „polosviatočnom“ režime. Aktivitu ťahá výroba, vysvetľuje analytik
04 - Modified: 2025-10-24 12:09:48 - Feat.: - Title: Ako je na tom trh s bicyklami? Zákulisie biznisu priblížil šéf slovenského producenta Kellys
05 - Modified: 2025-10-01 09:30:00 - Feat.: - Title: Penzisti, ušetrite: Ako pracovať na dohodu bez odvodov a cestovať či stravovať sa lacnejšie