StoryEditor

Podmienky súťaže sú zatiaľ príliš nekonkrétnee

19.11.2019, 23:00
Toto je jeden z najneefektívnejších spôsobov, ako písať súťaž, pretože čím sú zmluvné podmienky menej konkrétne, tým drahšie si jednotliví záujemcovia vykalkulujú výkon, povedal bývalý šéf sekcie železničnej a kombinovanej dopravy na ministerstve Jiří Kubáček.

Ako hodnotíte súťaže na železničné trate v rámci liberalizácie? Naposledy sa uzavrela Bratislava – Komárno.
Voči tejto súťaži mám asi najmenej námietok. Už dnes je tam celkom slušný rozsah dopravy, ktorý by mohol byť aj zachovaný. Táto súťaž má zmysel. Ostatné majú problém, že sa súťaži v situácii, keď nie je hotový plán dopravnej obsluhy a nie je úplne jasne definované miesto železnice v dopravnom systéme v kraji. Bavíme sa o tratiach Moldava – Košice a Žilina – Rajec, kde dodnes nie je jasné, aký rozsah dopravy tam má byť alebo...

Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
01 - Modified: 2023-09-24 10:19:51 - Feat.: - Title: Víťazka MasterChef Kristína: Prácou v michelinskej reštaurácii si príliš nezarobíte, babička v Piešťanoch mi vždy urobí pirohy 02 - Modified: 2023-09-22 22:00:00 - Feat.: - Title: Pamiatkarka Anna Tuhárska: Svetové lokality u nás sú ako maják 03 - Modified: 2023-09-22 22:00:00 - Feat.: - Title: Mikulec pre HN: Z Fica strach nemám. Matovičova reakcia bola absolútne adekvátna 04 - Modified: 2023-09-24 22:00:00 - Feat.: - Title: Ministerstvu sme poslali rozsiahly list. Hrozí dramatický nárast cien energií, hovorí šéf regulátora 05 - Modified: 2023-09-24 22:00:00 - Feat.: - Title: Keď sa jedna krivda lepí na druhú: Násilie nie je vždy hlučné ani viditeľné, často sú to „len“ slová, vety
menuLevel = 2, menuRoute = finweb/ekonomika, menuAlias = ekonomika, menuRouteLevel0 = finweb, homepage = false
25. september 2023 11:37