StoryEditor

Podmienky súťaže sú zatiaľ príliš nekonkrétnee

19.11.2019, 23:00
Toto je jeden z najneefektívnejších spôsobov, ako písať súťaž, pretože čím sú zmluvné podmienky menej konkrétne, tým drahšie si jednotliví záujemcovia vykalkulujú výkon, povedal bývalý šéf sekcie železničnej a kombinovanej dopravy na ministerstve Jiří Kubáček.

Ako hodnotíte súťaže na železničné trate v rámci liberalizácie? Naposledy sa uzavrela Bratislava – Komárno.
Voči tejto súťaži mám asi najmenej námietok. Už dnes je tam celkom slušný rozsah dopravy, ktorý by mohol byť aj zachovaný. Táto súťaž má zmysel. Ostatné majú problém, že sa súťaži v situácii, keď nie je hotový plán dopravnej obsluhy a nie je úplne jasne definované miesto železnice v dopravnom systéme v kraji. Bavíme sa o tratiach Moldava – Košice a Žilina – Rajec, kde dodnes nie je jasné, aký rozsah dopravy tam má byť alebo...

Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
01 - Modified: 2025-05-17 22:00:00 - Feat.: - Title: Neurológ: Úspech a dôvod našej existencie je založený na genetickej odlišnosti, sme optimálne diverzifikovaní 02 - Modified: 2025-05-16 22:00:00 - Feat.: - Title: IT manažér Karol Horský: Informačné technológie nie sú mužskou doménou, v oblasti AI som však skeptik 03 - Modified: 2025-05-16 18:50:48 - Feat.: - Title: Vlaková doprava medzi Popradom a Spišskou Novou Vsou je plne obnovená, hlásia železnice 04 - Modified: 2025-05-16 17:15:00 - Feat.: - Title: Za blackoutom v Španielsku môžu byť tri veci, hovorí pre HN exminister hospodárstva. Slovákom hrozí pasca 05 - Modified: 2025-05-15 09:30:00 - Feat.: - Title: Viedenská advokátka pre HN: Najťažšie vždy bolo otvoriť si účet v rakúskych bankách. Veľmi si to tam chránia
menuLevel = 2, menuRoute = finweb/ekonomika, menuAlias = ekonomika, menuRouteLevel0 = finweb, homepage = false
18. máj 2025 12:04