StoryEditor

Železnice musia prestať byť sociálnym podnikom

01.07.2019, 00:00
Riaditeľ Inštitútu pre dopravu a hospodárstvo Rastislav Cenký v rozhovore vysvetlil aj to, prečo železnice znižujú počet zamestnancov iba veľmi ťažko.

Ako hodnotíte analýzu Útvaru hodnoty za peniaze, ktorá sa zaoberala zvýšením efektívnosti na železniciach? Trafili do čierneho?
Je smutné, že na takéto veci musel poukázať Útvar hodnoty za peniaze. Železnice o tom mali vedieť železnice samy. Ak by boli v posledných rokoch riadené odborne, a nie politicky, tak na takéto veci nemusel prichádzať Útvar hodnoty za peniaze. To, čo vyšlo zo štúdie, je vo veľmi veľkom percente nielenže pravda, ale sú to veľmi...

Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
01 - Modified: 2024-05-23 22:00:00 - Feat.: - Title: Bábätko nesmie spať na bruchu, ani s rodičmi. A perina či hračky do postieľky nepatria, tvrdí lekárka 02 - Modified: 2024-05-23 14:30:00 - Feat.: - Title: Trenčín ako európska kultúrna metropola? Odporúčam zapojiť celý región, tvrdí pre HN Mihály Müller z Veszprému 03 - Modified: 2024-05-23 05:30:00 - Feat.: - Title: Spoveď bývalého člena Svedkov Jehovových: Sú jednoznačnou hrozbou a nebezpečnejší než kedykoľvek predtým 04 - Modified: 2024-05-22 22:00:22 - Feat.: - Title: Ako dobehnúť zaostávanie Slovenska? Vzorom je Poľsko a v niečom aj krajiny na Blízkom východe (rozhovor) 05 - Modified: 2024-05-23 07:26:53 - Feat.: - Title: Vlaky zadarmo majú študenti a penzisti už desať rokov. Železnice prvýkrát dobehli zárobky z tohto obdobia
menuLevel = 2, menuRoute = finweb/ekonomika, menuAlias = ekonomika, menuRouteLevel0 = finweb, homepage = false
24. máj 2024 01:39