StoryEditor

Zrýchlenie Hlavnej stanice vyjde na 140 miliónov

14.06.2019, 00:00
Železnice a Bratislava rokujú aj o schátranej budove a námestí pred stanicou

Nástojčivé otázky, kedy a za koľko by sa Bratislava mohla dočkať novej Hlavnej železničnej stanice, sú o čosi bližšie odpovediam. Nová štúdia realizovateľnosti Dopravného uzla Bratislava potvrdzuje, že jej rekonštrukcia je nevyhnutná. A to nielen pre zlepšenie imidžu mesta, ale v prvom rade aj pre zlepšenie kvality železničnej dopravy na jeho území. S komplexnou rekonštrukciou počítajú všetky varianty reorganizácie bratislavských železníc, ktoré analytici navrhli. Ak by sa Železnice rozhodli vzdať výstavby novej stanice Filiálka na Trnavskom mýte, práce na obnove Hlavnej stanice by sa po...

Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
01 - Modified: 2024-05-02 22:00:00 - Feat.: - Title: Rysuje sa konečný účet za našu najdrahšiu diaľnicu. Každý kilometer tunela vyjde na 100 miliónov eur 02 - Modified: 2024-05-02 11:50:00 - Feat.: - Title: Stopka pre inváziu čínskych elektromobilov: EÚ by musela uvaliť mimoriadne vysoké clá 03 - Modified: 2024-04-30 07:46:35 - Feat.: - Title: V tomto roku pribudne málo diaľnic, aj tie sú ohrozené. Na severe sú termíny neisté, množia sa problémy 04 - Modified: 2024-04-28 15:11:00 - Feat.: - Title: Vodiči musia na budúci týždeň rátať s obmedzením na D2 do Bratislavy 05 - Modified: 2024-04-22 12:24:40 - Feat.: - Title: Vallov údiv: Primátor Bratislavy to prehnal a už to asi aj vie (komentár)
menuLevel = 2, menuRoute = finweb/ekonomika, menuAlias = ekonomika, menuRouteLevel0 = finweb, homepage = false
03. máj 2024 06:08