StoryEditorDvestovka pre vlaky na Záhorí sa komplikuje. Most ponad Moravu zdrží projekt o mesiace
Stavba na hraniciach s Českom má byť prvým článkom modernizácie zanedbanej medzinárodnej trate. Búrať sa tu malo začať ešte vlani. Zlá príprava však termíny opäť posúva.
Vlaky na Záhorí mali rýchlosťou 200 kilometrov za hodinu jazdiť už vyše roka. Pôvodný termín pre dokončenie modernizácie bol november 2020. K podpisu zmluvy však došlo len v septembri, a tak museli železnice s víťazným združením – talianskou spoločnosťou ICM a Váhostavom – harmonogram aktualizovať na november budúceho roka.
Stavba však skrýva ďalšie nášľapné míny, ktoré môžu termíny ďalej posúvať. Prvé stroje sa mali do práce pustiť ešte v októbri minulého roka a do konca decembra sa malo v plnom prúde začať s búraním cezhraničného mosta nad riekou Morava. T...
Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
01 - Modified: 2024-04-17 16:51:42 - Feat.: - Title: "Iba núdzový personál." Rozsiahly štrajk organizovaný odbormi v Grécku ochromil dopravu
02 - Modified: 2024-04-17 14:21:24 - Feat.: - Title: Veľká prasklina ohrozuje termíny na Višňovom. Ráž pripúšťa scenár, že sa spustí dočasne len jedna rúra
03 - Modified: 2024-04-14 16:46:26 - Feat.: - Title: V časti D2 smer Bratislava budú od pondelka dopravné obmedzenia
04 - Modified: 2024-04-15 11:40:00 - Feat.: - Title: Číňania dotácie popierajú. Ich autá si držia náskok vďaka inováciám i dokonalej výrobe
05 - Modified: 2024-04-12 14:56:09 - Feat.: - Title: Na Moste Lanfranconi smerom do tunela Sitina sa vodiči zdržia vyše pol hodiny