StoryEditor

Letáková vojna Lidla a Billy ide na arbitráž

16.04.2019, 00:00
Lidl vo svojej kampani porovnal ceny svojich produktov s konkurenčnými z Billy. Tá zaútočila späť narážkou na poľský pôvod mäsa.

„Lacný za každú cenu? Je poľský pôvod mäsa za nízke ceny naozaj tou správnou voľbou?“ Tak znie reakcia Billy na kampaň konkurenčného reťazca Lidl. Ten sa v rámci kampane Bilancovanie rozhodol v letákoch porovnať ceny svojich produktov s cenami produktov v Bille.


Porovnávacia reklama takéhoto typu môže byť sporná vo viacerých bodoch. No po januárovej afére, ktorá poodhalila praktiky poľského bitúnka Jasienica Mazowiecka, kde zamestnanci zabíjali choré kravy, si môžu spotrebitelia viac než ceny produktov všimnúť narážky na poľský pôvod mäsa. „Billa sa svojou reakciu nepriamo snaží vyvolať u spotrebiteľa dojem nižšej kvality mäsových výrobkov pochádzajúcich z Poľska v p...

Pridajte sa k tým, ktorí vedia viac.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
01 - Modified: 2025-11-12 23:12:54 - Feat.: - Title: Každým nákupom ušetríme tri eurá. Cena obľúbenej kuchynskej suroviny si prešla veľkou cenovou otočkou 02 - Modified: 2025-11-06 18:31:53 - Feat.: - Title: Ceny potravín za päť rokov stúpli o polovicu a bude ešte horšie. Maloobchodníci: Zdražovanie už tlmiť nemôžeme 03 - Modified: 2025-10-31 15:44:40 - Feat.: - Title: Šéf XXXLutz pre HN: Slováci majú radi značkový sortiment. Na Západe už však majú éru nákupu luxusu za sebou 04 - Modified: 2025-10-28 07:42:39 - Feat.: - Title: Biedronka verzus Lidl: v čom sú ich začiaky na slovenskom trhu iné? 05 - Modified: 2025-10-24 08:48:49 - Feat.: - Title: Dostanú Tesco a Košík veľkú konkurenciu? V hre je príchod českého giganta na Slovensko
menuLevel = 2, menuRoute = finweb/ekonomika, menuAlias = ekonomika, menuRouteLevel0 = finweb, homepage = false
13. november 2025 00:54