StoryEditorŠéf Železníc strácal dôveru ministra aj pre rozpočet
 Generálny riaditeľ ŽSR sa rozhodol odísť po výmenách názorov s ministrom dopravy. Jeho nástupca tvrdí, že o budúcnosti firmy má úplne jasnú predstavu.
Keď v roku 2016 vymenoval minister dopravy Árpád Érsek za generálneho riaditeľa Železníc Martina Erdössyho, nešetril slovami chvály: „Ide o profesionálneho manažéra a nestraníka, ktorý do Železníc prichádza z bratislavského dopravného podniku.“
Erdössy sa po dvoch rokoch vzdal funkcie so stručným odôvodnením, že má vlastnú „osobnú a profesionálnu česť“. Jeho pôsobenie v uplynulých mesiacoch sprevádzala kritika a nezhody s ministrom Érsekom.
Nástupca odchádzajúceho riaditeľa Juraj Tkáč pre HN povedal, že situáciu vo firme dôverne pozná a je pripravený „nastaviť ...
Pridajte sa k tým, ktorí vedia viac.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
01  -  Modified: 2025-10-16 08:30:36  -  Feat.:   -  Title: Expert na železnice pre HN: Na polovici tratí máme zariadenia, ktoré sú často z doby Františka Jozefa
02  -  Modified: 2025-10-15 15:32:05  -  Feat.:   -  Title: Na tratiach sa postupne zavádza systém ETCS, eliminuje riziko zrážky. Je to však finančne náročné, tvrdí ŽSR
03  -  Modified: 2025-08-14 22:00:00  -  Feat.:   -  Title: Šéf ŽSR pri redukovaní narazil na odbory. Škrtanie výpravcov v nočných zmenách bola slepá ulička, tvrdí
04  -  Modified: 2025-08-14 09:24:46  -  Feat.:   -  Title: Železnice znížili počet prechodných obmedzení rýchlosti na historické minimum
05  -  Modified: 2025-08-13 12:57:15  -  Feat.:   -  Title: Analytici: Železnice Slovenskej republiky môžu úsporami získať 33 miliónov eur ročne bez obmedzenia služieb