StoryEditor

Na Slovensku nie sú úspešné outlety, ale retailové parky

25.11.2018, 23:00
Ľubomír Drahovský, analytik maloobchodu, vysvetľuje, že na Slovensku je pohyb spotrebiteľov limitovaný, čo vytvára priestor pre predajcov z okolitých štátov.

Prečo One Fashion Outlet u nás nevyšiel a neprilákal dostatočný počet zákazníkov?
Stratégia výstavby bola od začiatku zle nastavená. Bolo zrejmé, že aj vedľa Senca sa stavia ďalší retailový park. Znamenalo to príliš silnú konkurenciu na malom priestore. Napriek tomu, že projektanti aj investori argumentovali silnou frekvenciou na diaľnici medzi Bratislavou a Žilinou, čo malo spôsobiť, že nielen hlavné mesto, ale aj krajské mesto Trnava bude mať záujem nakupovať. Opak sa stal pravdou.


To však vieme až...

Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
01 - Modified: 2024-05-14 13:43:10 - Feat.: - Title: Poslanec Hlasu pre HN: Národniarom pri umeleckom fonde nerozumiem. Obávam sa toho, s čím prídu ďalej 02 - Modified: 2024-05-10 22:00:00 - Feat.: - Title: Majiteľ Viech Vojtěch Záhorský: Baví ma tvoriť priestory na výmenu názorov 03 - Modified: 2024-05-10 22:00:00 - Feat.: - Title: Máte v pláne si poistiť fotovoltiku? Pripravte sa, že ročne budete platiť až 12-tisíc eur (rozhovor) 04 - Modified: 2024-05-10 15:00:00 - Feat.: - Title: Šéf zelených energetikov pre HN: Nový šéf regulátora je iná škola. Pri cenách energií je tu politické zadanie 05 - Modified: 2024-05-09 09:30:00 - Feat.: - Title: Skutočná Martha z Baby Reindeer prehovorila: Aj keby som poslala nejaké maily, neznamená to, že som vinná za zvyšok vecí
menuLevel = 2, menuRoute = finweb/ekonomika, menuAlias = ekonomika, menuRouteLevel0 = finweb, homepage = false
17. máj 2024 08:59