Hostia preberali aktuálne trendy i problémy v obchode.Pavol Funtál
Pre maloobchod je dôležité nielen to, že Slováci majú k dispozícii viac peňazí, ale zároveň i fakt, že sú ochotní utrácať ich.
Na Slovensku prežívame skvelé časy a máme sa veľmi dobre. Týmito slovami otvoril Karel Týra, generálny riaditeľ spoločnosti Nielsen pre Česko a Slovensko, utorkovú konferenciu Slovenské obchodné fórum. Podľa výsledkov aktuálnych prieskumov rastie optimizmus slovenského zákazníka každý kvartál. Stojí za tým fakt, že čoraz viac Slovákov si je istých svojím zamestnaním, s čím ruka v ruke kráča aj istota vlastných financií. Martin Grygařík, obchodný riaditeľ Plzeňského Prazdroja Slovensko, však upozorňuje aj na regióny s vyššou nezamestnanosťou, kde zákazníci nie sú pripravení míňať....
Pridajte sa k tým, ktorí vedia viac.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
01 - Modified: 2025-12-13 10:56:09 - Feat.: - Title: Automobilky zažili čierny mesiac. Ťažkosti majú aj predajcovia či servisy, doplácajú na to ich zamestnanci
02 - Modified: 2025-12-08 08:25:14 - Feat.: - Title: Ľudia začínajú šetriť na základných potravinách či liekoch. Šéf maloobchodníkov: Kríza trvá veľmi dlho
03 - Modified: 2025-10-21 14:30:53 - Feat.: - Title: Obchod Slovenska s Indiou raketovo rastie. Na obzore sú dohody o obrane aj filmoch z Bollywoodu
04 - Modified: 2025-10-08 20:17:21 - Feat.: - Title: Senior na Guadeloupe prepadol obchod, aby sa pozrel za vnukom do väzenia
05 - Modified: 2025-10-01 19:38:03 - Feat.: - Title: Shein otvorí prvé trvalé kamenné obchody, budú vo Francúzsku