V roku 2017 firma zvýšila zisk o štyri percentá. Akým krokom tento nárast pripisujete?
Nie je to jedna činnosť, ale komplex viacerých krokov. Pozeráme sa na veci trochu inak ako len cez čísla. Samozrejme, sme obchodná spoločnosť a fungujeme pre to, aby sme vygenerovali zisk. Ale to je úspech toho, že tím vie navzájom spolupracovať, prinášať novinky, implementovať ich a odlíšiť sa od konkurencie.
Podarí sa vám tento rok rast obhájiť?
Musím úprimne povedať, že či už vývoj na pracovnom trhu alebo na trhu kuriérskych spoločností vytvára na firmu tlak, čo sme prvýkrát po dlhom čase museli zohľadniť v náraste cien. V novembri minulého roka sme zvýšili ceny pre vnútroštátnu dopravu a tento rok to budeme musieť pravdepodobne aplikovať aj na medzinárodnú dopravu. Snažím sa byť optimista a verím, že sa nám podarí dosiahnuť výsledky, aké naša materská spoločnosť očakáva.
Ktorá služba patrí k najvyužívanejším?
Pre súkromné osoby je najviac využívaná a najdynamickejšia služba DPD Home. Pre nás je zároveň tou najťažšou, pretože ak máme firemného zákazníka, ten je pravdepodobne v pracovnom čase v kancelárii a kuriér je o to efektívnejší. Pri súkromných osobách je to komplikovanejšie a taktiež počet balíkov, ktoré idú na f...
Zostáva vám 85% na dočítanie.