Jednotku poľských prístavov na Baltskom mori už využila aj žilinská Kia.
V najväčšom prístave Poľska cítiť slovenskú stopu na každom kroku. Firmy, ktoré z tamojšieho prekladiska tovarov obchodujú s celým svetom, totiž robia biznis i s najväčšími tuzemskými hráčmi – napríklad s východoslovenskými oceliarňami, žilinskou automobilkou či so stavebným gigantom z portfólia Juraja Širokého.
Košickí oceliari síce väčšinu surovín na výrobu ocele nakupujú na Ukrajine, menšia časť však pochádza z baltského prístavu na severe Poľska. Koks do svojich vysokých pecí totiž odoberajú od najväčšieho morského terminálu Port Północny z Gdanska, ktorý sa špecializuje na obchodovanie so surovinami p...
Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
01 - Modified: 2025-05-14 13:54:32 - Feat.: - Title: ANALÝZA: Čakanie na Putina, loptička je teraz na strane šéfa Kremľa. Čo prinesie rokovanie v Istanbule?
02 - Modified: 2025-05-11 22:00:00 - Feat.: - Title: Zrušené zájazdy, vyliata whisky a prehľadané mobily. Ako Trump vrazil klin do vzťahov s najvernejším spojencom
03 - Modified: 2025-05-09 11:33:48 - Feat.: - Title: Veľmoci sa pustili do bitky o atóm. Súboj o stavbu jadrových elektrární prebieha v Česku i Slovinsku (ANALÝZA)
04 - Modified: 2025-05-07 09:19:48 - Feat.: - Title: ANALÝZA: Kríza Spolkovej republiky silnie. Zvolenie na druhýkrát je pre nového kancelára Merza potupou
05 - Modified: 2025-05-05 15:26:27 - Feat.: - Title: Priveľa malých solárnych elektrární zvyšuje riziko kolapsu. Čo nás naučil španielsky blackout? (ANALÝZA)