StoryEditor

Z 300 miliónov na železnice išlo na južnú trasu nula eur

04.04.2018, 00:00
Južné vlakové spojenie Bratislavy a Košíc si vyžaduje masívnu rekonštrukciu. Železnice jej dali zelenú, no čakať musia na politikov.

K severnému vlakovému spojeniu Bratislavy a Košíc sa stále nečrtá alternatíva. Štát minulý rok zaviedol priamu linku južnou trasou, cesta však trvá prinajmenšom šesť hodín a 36 minút. Len o polhodinu viac by cestujúcim trvalo, ak by šli verejnou dopravou z ...

Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
01 - Modified: 2025-06-17 16:44:41 - Feat.: - Title: Neodrádzajú ich ani hroziace Trumpove clá. Naše kľúčové odvetvia hlásia rekordný nábor zamestnancov 02 - Modified: 2025-06-17 12:00:00 - Feat.: - Title: Elektromobily v pasci? Na zákazníkov už nezaberajú ani dotácie, o autá nie je záujem 03 - Modified: 2025-06-17 10:21:44 - Feat.: - Title: Jest to vůz, kůň, pěchour spolu. Pod prevratný vynález baróna Draisa sa podpísala aj globálna klimatická kríza 04 - Modified: 2025-06-12 09:18:35 - Feat.: - Title: Rezort dopravy nebude hľadať koncesionára pre bratislavské letisko 05 - Modified: 2025-06-11 12:43:50 - Feat.: - Title: Železnice rozbiehajú rekonštrukcie za 200 miliónov eur. Najdrahší projekt na východe má však problém
menuLevel = 2, menuRoute = finweb/ekonomika, menuAlias = ekonomika, menuRouteLevel0 = finweb, homepage = false
17. jún 2025 21:39