Tunel VišňovéPavol Funtál
StoryEditor20 rokov čakania. Tunel Višňové prerazia v lete
Višňové je najdlhšou, najočakávanejšou a najodsúvanejšou podpovrchovou stavbou na Slovensku a jej dokončenie opäť presúvajú.
Čakanie na dokončenie diaľnice a presúvanie termínov je už na Slovensku tradíciou. Tunel Višňové sa však vymyká aj tunajším zvyklostiam. Jeho základný kameň poklepali už trikrát. Ako prvý tak urobil ešte Vladimír Mečiar v roku 1998, potom Robert Fico v roku 2010 a napokon opäť Fico v roku 2014. Napriek tomu sa ani po takmer dvadsiatich rokoch tune...
Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
01 - Modified: 2024-05-05 15:00:51 - Feat.: - Title: Na časti D2 za Kútmi smerom do Bratislavy bude prejazdný len jeden pruh
02 - Modified: 2024-05-03 12:23:50 - Feat.: - Title: S výstavbou tunela Karpaty môže pomôcť zákon o strategických investíciách, tvrdí Ráž. Má odľahčiť Bratislavu
03 - Modified: 2024-05-02 22:00:00 - Feat.: - Title: Rysuje sa konečný účet za našu najdrahšiu diaľnicu. Každý kilometer tunela vyjde na 100 miliónov eur
04 - Modified: 2024-05-02 11:50:00 - Feat.: - Title: Stopka pre inváziu čínskych elektromobilov: EÚ by musela uvaliť mimoriadne vysoké clá
05 - Modified: 2024-04-30 07:46:35 - Feat.: - Title: V tomto roku pribudne málo diaľnic, aj tie sú ohrozené. Na severe sú termíny neisté, množia sa problémy