StoryEditor

Reťazce pretláčajú vlastné značky. Darí sa im najmä so základnými potravinami

22.11.2021, 23:00
Lacnejšie alternatívy výrobkov znižujú marže ich producentom. Na pultoch obchodov majú už štvrtinové zastúpenie, pričom sa budú ďalej rozširovať.

Pri nakupovaní rozhoduje často najmä cena, a preto obchodné reťazce stále rozširujú ponuku výrobkov, ktoré predávajú pod vlastnou značkou. Podľa najnovšieho prieskumu agentúry Go4Insight v spolupráci s Potravinárskou komorou Slovenska ide o každú štvrtú potravinu v našich predajniach. „Vlastné značky zásadne napomáhajú k zlepšeniu povedomia o spoločnosti, ktorá ich vlastní. Vyvolávajú opakované nákupy, ak je zákazník s kvalitou a cenou spokojný,“ vysvetľuje tento trend prodekan Obchodnej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave Jozef Orgonáš. Len za posledných šesť rokov sa ich objem zvýšil takme...

Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
01 - Modified: 2024-05-03 13:10:14 - Feat.: - Title: Potraviny sú drahšie na celom svete, najviac bolo zasiahnuté mäso 02 - Modified: 2024-04-29 14:44:22 - Feat.: - Title: Vybudovanie móla pre pomoc pri Gaze bude stáť 320 miliónov dolárov, zapojí sa tisíc ľudí 03 - Modified: 2024-04-25 14:54:21 - Feat.: - Title: Potraviny na Slovensku sú drahšie ako v Poľsku o 39 percent. Fico sľuby nesplnil, tvrdí Matovič 04 - Modified: 2024-04-19 13:50:00 - Feat.: - Title: Menšie slovenské reťazce ukázali vlaňajšie výsledky. Fresh či Sintra dosiahli miliónové tržby 05 - Modified: 2024-04-19 12:54:11 - Feat.: - Title: Regulácie v Maďarsku pridusili Tesco. Aké marže má top reťazec v našom regióne?
menuLevel = 2, menuRoute = finweb/ekonomika, menuAlias = ekonomika, menuRouteLevel0 = finweb, homepage = false
03. máj 2024 22:21