Metropola severu má dostať modernejšiu trať a nový nadjazd. Časť stavby však už dva roky brzdia nevysporiadané pozemky.
Jeden z najdrahších železničných projektov v histórii Slovenska nenapreduje podľa predstáv štátu. Modernizácia dôležitého žilinského uzla, ktorý prepája smer na Bratislavu, Košice, Česko a Poľsko, už dva roky viazne na pozemkoch, ktoré stále nie sú vysporiadané.
Tie zdržujú výstavbu nadjazdu nad traťou, ktorý má prepojiť Ulicu 1. mája s Ľavobrežnou. Pôda, ktorá čaká na skúpenie, je pod autobusovou stanicou známeho miestneho biznismena Georgea Trabelssieho.
Železnice sa k pozemkom snažia dostať, no k dohode s majiteľom však stále nedošlo. Nevysporiadané parcely pritom predstavujú len malú časť stavby.
Lenže začatie prác na premostení je bez nich nemožné, pretože sú potrebné na získanie stavebného povolenia.
Demontáž druhej staničnej koľaje žele...
Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
01 - Modified: 2024-04-22 12:24:40 - Feat.: - Title: Vallov údiv: Primátor Bratislavy to prehnal a už to asi aj vie (komentár)
02 - Modified: 2024-04-19 11:31:18 - Feat.: - Title: Fico sa obracia na Čínu. Chce tam získať zdroje na dva veľké dopravné projekty
03 - Modified: 2024-04-18 14:00:59 - Feat.: - Title: V Bratislave sa poobede tvoria kolóny, zdržíte sa aj 20 minút
04 - Modified: 2024-04-19 12:52:07 - Feat.: - Title: V Bratislave vznikne veľký parkovací dom pre takmer 500 áut. Má slúžiť aj tým, ktorí smerujú do centra mesta
05 - Modified: 2024-04-19 22:00:00 - Feat.: - Title: Dopravné značky, ktoré musia vodiči dokonale poznať. Mnohí však zaváhajú