StoryEditor

Kaufland nepôjde v šľapajach Lidlu, ten ušetril tisícky ton papiera

11.10.2021, 11:00
Síce pravidelne zapĺňajú stránky, no aj napriek tomu ich veľa spotrebiteľov číta a na základe nich nakupuje. V posledných rokoch sa však objem tlačených letákov znižuje.

Asi najčastejšie sa s nimi stretnete vo vlastnej schránke. Spomedzi poštových zásielok povyberáte letáky, a aj keď často skončia v koši, predsa len sú doteraz jedným z používaných spôsobov propagácie výrobkov.

Možností, ako informovať zákazníkov, je však v dnešnom modernom svete oveľa viac. Preto sa ešte pred viac ako rokom rozhodli v obchodnej sieti Lidl zrušiť distribúciu tejto papierovej formy do domácností.

Presedlali na online prostredie, kde intenzívne pracujú na rozširovaní digitálnych kanálov. „V rozpätí dvoch rokov sa počet čitateľov nášho elektronického letáka priemerne zdvojnásobil a naďalej očakávame rastúci tr...

Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
01 - Modified: 2025-06-23 09:01:10 - Feat.: - Title: Fenomén menom Dacia. Čo stojí za veľkým úspechom najlacnejších áut Európy? 02 - Modified: 2025-06-19 15:30:33 - Feat.: - Title: Príde Izrael o podporu najväčšieho ekonomického partnera? Deväť krajín EÚ žiada zastavenie obchodu s osadami 03 - Modified: 2025-06-19 12:47:21 - Feat.: - Title: Nový svetový rekord aj stratosférická suma. Americký finančník kupuje ikonický klub z Los Angeles 04 - Modified: 2025-06-19 09:05:00 - Feat.: - Title: Čínsky sedan zamieril na Slovensko. Lacný plug-in hybrid zvládne vyše tisíc kilometrov 05 - Modified: 2025-06-12 13:32:00 - Feat.: - Title: Nová drogéria z Nemecka dnes zakotvila na Považí. Jej šéf pre HN uviedol, kde otvorí ďalšie predajne
menuLevel = 2, menuRoute = finweb/ekonomika, menuAlias = ekonomika, menuRouteLevel0 = finweb, homepage = false
25. jún 2025 22:12