automobilky, výrobaPavol Funtál
StoryEditorFirmy preplácajú ľudí, začal sa boj o Slovákov
Masívna kampaň sa rozbehla v rádiu, novinách, televízii aj na internete.
Začiatkom jesene sa s náborovými kampaňami na Slovensku roztrhlo vrece. Veľké spoločnosti ako Volkswagen, Jaguar či Amazon si nové posily hľadajú masívnou kampaňou na bilbordoch, v novinách, televízii, rádiu či na sociálnych sieťach. Niektorí dokonca zašli ešte ďalej. „V októbri sa uskutočnila náborová roadshow v 20 mestách po celom Slovensku,“ konštatuje hovorkyňa spoločnosti Volkswagen Slovensko Lucia Kovarovič Makayová.
Firmy k masívnym kampaniam ženie nedostatok pracovnej sily. Veľké spoločnosti tak už nehľadajú len kvalifikovanú pracovnú silu, ale aj ľudí bez praxe v ...
Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
01 - Modified: 2025-05-23 22:12:29 - Feat.: - Title: Amazonský kmeň podal žalobu na New York Times. Ukázali nás ako závislých na pornografii, tvrdia domorodci
02 - Modified: 2025-05-23 16:30:00 - Feat.: - Title: Trh s novými autami zostal po Ficovej konsolidácii paralyzovaný. Teraz prichádza obrat
03 - Modified: 2025-05-22 12:49:00 - Feat.: - Title: Rezort práce spustil nový projekt, rekvalifikovať chce 25-tisíc ľudí pre pracovný trh
04 - Modified: 2025-05-21 04:30:40 - Feat.: - Title: Desaťtisíc cudzincov na tritisíc ľudí z úradu práce. Zamestnávateľov zachraňujú pracovníci zo zahraničia
05 - Modified: 2025-05-20 09:42:50 - Feat.: - Title: Nezamestnanosť na Slovensku pokorila rekord. Tomáš pripustil, že v ďalších mesiacoch hrozí obrat