automobilky, výrobaPavol Funtál
StoryEditorFirmy preplácajú ľudí, začal sa boj o Slovákov
Masívna kampaň sa rozbehla v rádiu, novinách, televízii aj na internete.
Začiatkom jesene sa s náborovými kampaňami na Slovensku roztrhlo vrece. Veľké spoločnosti ako Volkswagen, Jaguar či Amazon si nové posily hľadajú masívnou kampaňou na bilbordoch, v novinách, televízii, rádiu či na sociálnych sieťach. Niektorí dokonca zašli ešte ďalej. „V októbri sa uskutočnila náborová roadshow v 20 mestách po celom Slovensku,“ konštatuje hovorkyňa spoločnosti Volkswagen Slovensko Lucia Kovarovič Makayová.
Firmy k masívnym kampaniam ženie nedostatok pracovnej sily. Veľké spoločnosti tak už nehľadajú len kvalifikovanú pracovnú silu, ale aj ľudí bez praxe v ...
Pridajte sa k tým, ktorí vedia viac.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
01 - Modified: 2025-11-12 18:34:55 - Feat.: - Title: Zárobky v kľúčovom odvetví u nás rázne dupli na plyn. Niektorí zamestnanci sa doťahujú aj na expertov v IT
02 - Modified: 2025-11-12 08:57:50 - Feat.: - Title: Slovákom v septembri stúpli mzdy, o pozíciu lídra v raste platov sa delia dve odvetvia
03 - Modified: 2025-11-10 18:22:00 - Feat.: - Title: Faktor Jaguar si konkurenti nevšimli. Napriek jeho paralýze pohli celým priemyslom a poslali ho do plusu
04 - Modified: 2025-11-08 11:34:35 - Feat.: - Title: Zamestnanosť je na maxime, v budúcom roku mierne poklesne
05 - Modified: 2025-11-05 09:33:30 - Feat.: - Title: Volkswagen bude v Číne samostatne vyvíjať čipy pre autonómne riadenie